ساماندهی تابلوهای معابر شهری در حال انجام است

ساماندهی تابلوهای معابر شهری در حال انجام است

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، عین الله احمدی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری مرکز استان از عملیات نصب تابلوهای نام‌گذاری معابر سطح شهر ساری در راستای بهبود وضعیت شناسایی معابر و دسترسی آسان شهروندان به معابر اصلی و فرعی خبر داد و گفت:دریک ماه گذشته  70 تابلوی شناسایی معابر در کوچه‌های جهان‌پیما، کوی اصحاب، یاس، آزادی نصب‌شده است.

وی همچنین از بازسازی 35 تابلوی شناسایی معابر خبر داد و افزود: برخی از معابر شهری به واسطه گسترش و توسعه سطح شهر و الحاق مناطق جدید به محیط شهری فاقد تابلوهایی شناسایی بوده که اقدام به نصب تابلو شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ساری بابیان اینکه برخی از تابلوهای شهر بهسازی شده بود و عملیات نوسازی و بهسازی برخی دیگر از تابلوهای سطح شهر در حال انجام است، ادامه داد: این اقدام در راستای خدمات‌رسانی هر چه بهتر به شهروندان و سهولت در شناسایی معابر شهری است.

احمدی با اشاره به اینکه نام‌گذاری و تابلو گذاری گام مهمی در مناسب‌سازی معابر شهری به شمار می‌رود ادامه داد: عملیات نصب و ساماندهی تابلوهای معابر اصلی و فرعی شهری در دیگر نواحی و مناطق شهری نیز دستور کار این سازمان قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات