پر و مسلوب المنفعه شدن ۵۲۲ حلقه چاه غیرمجاز در هشت ماهه...

پر و مسلوب المنفعه شدن ۵۲۲ حلقه چاه غیرمجاز در هشت ماهه...

مدیر امور منابع آب شهرستان مشهد گفت: در هشت ماهه ابتدایی سال جاری تعداد ۵۲۲ حلقه چاه غیرمجاز پر و مسلوب المنفعه شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، محمد برزوئی درخصوص آمار پر و مسلوب المنفعه کردن چاه‌های غیرمجاز و توقیف دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد طی هشت ماهه اول سال جاری، اظهار کرد: در هشت ماهه اول سال 99 توسط همکاران پرتلاش امور و گروه‌های گشت و نظارت وبا همکاری نیروهای محترم انتظامی و اخذ دستور قضایی تعداد ۵۲۲ حلقه چاه غیرمجاز در محدوده تحت پوشش امور که شهرستان های مشهد، چناران، طرقبه، شاندیز و فریمان را در بر می گیرد، پر و مسلوب المنفعه شده است.

وی افزود: از تعداد ۵۲۲ حلقه چاه غیرمجاز مذکور، تعداد ۱۴۱ حلقه چاه غیرمجاز عمیق( تا عمق های ۳۰۰ متر و دبی هایی تا ۳۶ لیتر بر ثانیه) و تعداد ۳۸۱ حلقه چاه غیرمجاز نیز نیمه عمیق با دبی هایی تا ۲۰ لیتر بر ثانیه بوده اند.

مدیر امور منابع آب شهرستان مشهد عنوان کرد: این اقدامات در مدت مزبور موجب صرفه جویی سالانه ۱۶ میلیون و ۸۹۴ هزارو ۹۴۶ متر مکعب آب ناشی از جلوگیری از بهره برداری چاه های غیرمجاز شده است.

برزویی بیان کرد: همچنین در هشت ماهه اول سال ۹۹ این امور با همکاری نیروی انتظامی تعداد ۲۲ دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد را شناسایی و توقیف کرده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات