270 مورد بازدید ایمنی و امداد رسانی به 217 مورد حادثه در ماه گذشته

270 مورد بازدید ایمنی و امداد رسانی به 217 مورد حادثه در ماه گذشته

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ساری، علی دومیرکلایی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرکز استان، از 270 مورد بازدید ایمنی طی ماه گذشته در ساری خبر داد و گفت: کارشناسان این سازمان طی آبان ماه سال جاری از 212 واحد مسکونی ، 35 واحد تجاری و 23 واحد از ادارات و سازمان ها در نقاط مختلف شهر ساری بازدید و نکات ایمنی را بررسی کردند.

دومیرکلایی ضمن تقدیر از خدمات و فعالیت های مختلف اداره پیشگیری این سازمان، خاطرنشان کرد: صدور 3 گواهی حریق و حادثه و نیز صدور 13 گزارش بررسی علت وقوع حوادث از دیگر اقدامات بخش پیشگیری و کارشناسی سازمان طی این مدت است.

در ادامه، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری از امدادرسانی به 217 مورد حادثه طی ماه گذشته نیز خبر داد.

دومیرکلایی به تلاش شبانه روزی آتش نشانان در سه شیفت کاری اشاره و اظهار کرد: آتش نشانان شهرداری ساری طی ماه گذشته 117مورد عملیات اطفای حریق و 100 مورد عملیات امداد و نجات انجام داده اند.

وی عملکرد آتش نشانان در نجات جان و مال شهروندان را قابل تحسین برشمرد و تصریح کرد: خوشبختانه با حضور و اقدام به موقع آتش نشانان طی ماه گذشته 39 شهروند از حوادث نجات یافتند و البته متاسفانه حوادث ماه گذشته 11 مصدوم بر جای گذاشت و 2 نفر نیز جان باختند.

این مسئول با اشاره به امدادرسانی 54 مورد حادثه در خارج از محدوده شهر، گفت: برای نجات جان و اموال شهروندان در خارج از محدوده شهری 190 نیرو آتش نشان اعزام کرده ایم.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری از شهروندان خواست در صورت وقوع حوادث ضمن حفظ خونسردی، با برقراری ارتباط تلفنی با شماره 125، نوع حادثه و آدرس دقیق را در سریع ترین زمان اعلام نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات