استفاده از پتانسل دانش...

استفاده از پتانسل دانش...

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد از برگزاری اولین " ایده شو شهروندی دانش آموزی " با هدف استفاده از ظرفیت و پتانسیل دانش آموزان در حوزه مسائل محیط زیستی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد – مجید بیکی اظهار داشت: در این رویداد که با محوریت واحد تحول و نوسازی معاونت برنامه ریزی شهرداری و همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد، قرار است در قالب یک رقابت جذاب، دانش آموزان و تیم های دانش آموزی ، با استفاده از مهارت تفکر و ایده پردازی با هم به رقابت بپردازند.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد افزود: دانش آموزان در ایده شو شهروندی، راهکارهایی در جهت کاهش آلاینده های محیطی، کاهش پسماند خانگی، تفکیک زباله از مبداء، حمل و نقل پاک، دوچرخه سواری و کاهش استفاده از سوخت های فسیلی در شهر یزد را ارائه خواهند داد.
وی ادامه داد: دانش آموزان برای شرکت در ایده شو شهروندی دانش آموزی می توانند ایده ها و راهکار های خود را در زمینه های اعلام شده از تاریخ 15 آذر تا 12 دی ماه سال جاری به آدرس اینترنتی https://pishnahad.yazd.ir ارسال نمایند.

لازم به ذکر است ایده های ارسالی پس از بررسی و ارزیابی توسط تیم داوری، ضمن انتخاب ایده های برتر و استفاده از آنها در حوزه های مرتبط، مورد حمایت مالی نیز قرار خواهد گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات