احداث سرعتکاه بیشترین آمار درخواست شهروندان از طریق۱۳۷

احداث سرعتکاه بیشترین آمار درخواست شهروندان از طریق۱۳۷

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: سامانه ۱۳۷ آسان ترین و در دسترس ترین راه برای ارتباط شهروندان با سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین است تا از این طریق انتقادات و پیشنهادات خود را به ما منتقل کنند.
وی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 450گزارش مردمی از طریق سامانه مذکور به سازمان رسیده که تاکنون400 پیام مورد بررسی قرار گرفته و بقیه نیز در دستورکار قرار دارد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: از مجموع درخواست های مطرح شده از سوی شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ به ترتیب درخواست احداث سرعتکاه ، درخواست نصب و تعمیر تابلو، تعمیر جداکننده های مسیر دوچرخه و رنگ آمیزی گذرگاه های عرضی عابرپیاده در اولویت قرار دارد.
جهانگیری خاطرنشان کرد: تمام درخواست های شهروندان مورد بررسی قرار گرفته و در هر مورد که نیاز به اجرای پروژه ترافیکی جدید باشد، بازدیدهای میدانی انجام می گیرد تا در اسرع وقت اقدامات اجرایی لازم انجام شود.
پایان پیام/

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات