هشتمین مرحله ضدعفونی جایگاه های سی ان جی و توزیع اقلام بهداشتی بین کارکنان این جایگاه ها به پایان رسید

هشتمین مرحله ضدعفونی جایگاه های سی ان جی و توزیع اقلام بهداشتی بین کارکنان این جایگاه ها به پایان رسید

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به اوج گیری مجدد ویروس کرونا، هشتمین مرحله ضدعفونی و میکروب زدایی جایگاه های سی ان جی سازمان تاکسیرانی به انجام رسید و نازل ها، تجهیزات، دستگاه های کارتخوان، سرویس های بهداشتی، محوطه و کلیه سطوحی که شهروندان با آن در تماس هستند توسط بهره برداران (پیمانکاران) این جایگاه ها ضدعفونی و میکروب زدایی شد.

وی ادامه داد: علاوه بر ضدعفونی جایگاه های سی ان جی، اقلام بهداشتی شامل: ماسک، دستکش و اسپری ضدعفونی کننده توسط سازمان تاکسیرانی در اختیار متصدیان (اپراتورهای) این جایگاه ها قرار داده شد.

عرشیان تصریح کرد: با توجه به این که اقلام بهداشتی به طور مداوم در اختیار اپراتورهای جایگاه های سی ان جی قرار می گیرد، شهروندان برای حفظ سلامتی خود و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا مجاز به برداشتن نازل ها و تجهیزات جایگاه ها نمی باشند و سوختگیری فقط از طریق اپراتورهای این جایگاه ها انجام می گیرد..

عرشیان در خاتمه افزود: سازمان تاکسیرانی دارای 8 جایگاه سی ان جی در سطح شهر است که روزانه در حدود 15 هزار خودرو در این جایگاه ها سوختگیری می کنند.

پایان پیام

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات