کاهش ۱۵ درصدی جابجایی مسافر از طریق پایانه ها طی ۱۰ روز گذشته /   ...

کاهش ۱۵ درصدی جابجایی مسافر از طریق پایانه ها طی ۱۰ روز گذشته / ...

کاهش ۱۵ درصدی جابجایی مسافر از طریق پایانه ها طی ۱۰ روز گذشته /  کنترل شدید مبادی ورودی پایانه ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، جلال قربانی دراین خصوص گفت: از ابتدای آذر و با اجرای محدودیت های مرتبط با پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا ۱۱ آذر ۳۴۹ هزار و ۴۷۴ مسافر از طریق پایانه های مسافربری شهرداری جابجا شده اند.
وی افزود: این درحالی است که در مدت مشابه سال گذشته ۵۸۹ هزار و ۱۷۹ هزار مسافر از طریق پایانه ها جابجا شده اند.
قربانی اضافه کرد: مقایسه این دو آمار نشان دهنده کاهش ۱۵ درصدی جابجایی مسافر از اول تا یازده آذرماه امسال نسبت به مشابه سال گذشته است.
مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری مشهد با بیان اینکه مبادی ورودی پایانه ها به طور دقیق کنترل می شود، اظهارکرد: بر همین اساس به هیچ یک از مسافران بدون انجام تست و پایش اجازه تردد در پایانه ها داده نمی شود.
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد، تصریح کرد: همراه داشتن کارت ملی برای تردد و سوار شدن به اتوبوس ها ضروری است و شماره ملی افراد از طریق سامانه جهت اطمینان از مبتلا نبودن فرد به ویروس کرونا رصد می شود.
وی ادامه داد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دستگاه های ضد عفونی کننده دست در تمامی سالن ها و مکان های عمومی برای استفاده مسافران نصب و اتوبوس ها قبل از سوار شدن مسافر ضد عفونی می شوند.
قربانی گفت: همچنین در راستای اطلاع رسانی و آگاهی مسافران موضوعات و موارد ضروری مرتبط با پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا ازطریق نمایشگرها و تابلوهای مختلف موجود در پایانه به صورت مستمر اکران می شود.
وی افزود: ازمردم تقاضا می شود با توجه به شرایط موجود از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات