انتشار فراخوان شناسایی سرمایه گذار پروژه کارخانه زباله سوز

انتشار فراخوان شناسایی سرمایه گذار پروژه کارخانه زباله سوز

انتشار فراخوان شناسایی سرمایه گذار پروژه کارخانه زباله سوز


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مهدی حاتمی با بیان این خبر اظهار کرد: روزانه در شهر مشهد بالغ بر دو هزار تن زباله تولید می شود بر این اساس توجه به ارتقا کمیت و کیفیت بهداشت و زیست شهری از مهم ترین رویکرد های مدیریت شهری است که این معاونت با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری عملیات احداث و بهره برداری از مجموعه زباله سوز را در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: با احداث این پروژه در گام اول حدود هزار و ۲۰۰ تن زباله در قالب انرژی به چرخه تولید بازگردانده خواهد شد که شهرداری مشهد نسبت به انتشار فراخوان شناسایی سرمایه گذار پروژه احداث کارخانه زباله سوز با ظرفیت روزانه هزار و ۲۰۰ تن واقع در جاده قدیم نیشابور- مشهد اقدام کرده است.
حاتمی با اشاره به ظرفیت علم فناوری کشور در راستای بومی کردن این تکنولوژی، بیان کرد: در احداث این پروژه از مجموعه فعالان در حوزه صنعت نیروگاهی هم دعوت به همکاری شده است. لازم به ذکر است حجم سرمایه گذاری در این پروژه بستگی به نوع تکنولوژی پیشنهادی سرمایه گذاران خواهد داشت که پیش بینی می شود در صورت استفاده از ظرفیت فناوری کشور، گام موثری در کاهش بهای تمام شده این صنعت برداشته شود.
وی اضافه کرد: پروژه احداث و بهره برداری از کارخانه زباله سوز با مدل مشارکتی (BOT ) و در بازه ی زمانی سه سال اجرا می شود، همچنین اطلاعات مربوط به نحوه مشارکت بخش خصوصی فعال در حوزه مربوطه در قالب فراخوان منتشر شده است که از طریق سایت معاونت به آدرس www. Eco.mashhad.ir قابل دسترسی است.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات