تاکید شهردار یزد بر ضرورت...

شهردار یزد در دیدار با نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی که به مناسبت روز مجلس انجام شد، ضمن گرامیداشت این روز، بر ضرورت اختصاص ردیف بودجه برای حفاظت و نگهداری از شهر میراث جهانی یزد تاکید کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - صبح امروز شنبه پانزدهم آذر ماه جمال الدین عزیزی شهردار شهر میراث جهانی با محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.
شهردار یزد در این دیدار با انتقاد از نبود مدیریت واحد شهری در شهرها، گفت: مدیریت واحد شهری در اکثر کشورهای جهان وجود دارد ولی در ایران اجرا نشده است و باید این قانون در مجلس اصلاح شده و جهت اجرایی شدن پیگیری شود .
عزیزی همچنین با تاکید ضرورت اختصاص ردیف بودجه برای حفاظت و نگهداری از شهر میراث جهانی یزد و تصویب آن در مجلس شورای اسلامی، در خصوص درآمد پایدار شهرداری ها، حمل و نقل عمومی، انتشار اوراق مشارکت و مسایل مهم شهری مواردی را عنوان کرد.
در ادامه این دیدار محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی نیز برای شهردار یزد خدمت صادقانه به مردم شهر را آرزو نمود و ابراز امیدواری کرد تا در سایه تلاش، تعامل و همدلی همچون گذشته در پیشبرد اهداف عمرانی، فرهنگی و خدماتی شهر بیش از پیش کوشا باشیم.
وی به بحث های مطرح شده در جلسه اشاره و خاطر نشان کرد: مباحث، دسته بندی و به طور ویژه در دستور کار پیگیری قرار خواهد گرفت.

جوکار ضمن آمادگی برای تعامل بیشتر در خصوص رفع مشکلات شهر جهانی یزد، تصریح کرد: به عنوان نماینده مردم تلاش می کنم تا در چارچوب وظایف خودم و با همکاری نمایندگان در مجلس، قوانین مربوط به شوراها و شهرداری ها را به روز کرده و نواقص آنها را برطرف کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات