از ابتدای دی ماه امسال، مراجعه حضوری به شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد ممنوع می شود

از ابتدای دی ماه امسال، مراجعه حضوری به شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد ممنوع می شود

» با رونمایی و استفاده از اپلیکیشن "برق من" ارائه تمامی خدمات شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اول دی ماه امسال الزاما به صورت غیر حضوری انجام و مراجعه حضوری از ابتدای دی ماه به ادارات برق این استان ممنوع است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با ارائه تمامی خدمات برقی از طریق اپلیکیشن "برق من" ، دیگر نیازی به مراجعه حضوری مشترکین به ادارات برق شهرستانهای ۹ گانه استان نیست.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، داود راهزادی با بیان این که وجود درگاههای متفاوت خدمت رسانی بطور قطع شرایط مناسب تری را برای ارائه خدمت ایجاد می کند، اظهارداشت: مشترکین و متقاضیان می توانند با نصب اپلیکشن "برق من" بر روی گوشی های خود به تمامی خدمات شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد دسترسی داشته باشند و با نصب آن به سوابق صورت حساب، ثبت قرائت، خدمات فروش و پس از فروش، اعلام مشکل روشنایی معابر، ثبت خاموشی و …دسترسی یابند و بدون حضور در مراکز خدماتی و پیشخوان های خدمات دولت، خدمات برقی خود را به ساده ترین روش ممکن دریافت نمایند.

وی افزود: علاوه براینکه تمام خدمات به صورت کامل و تمام از طریق این نرم افزار در اختیار کاربران قرار می گیرد، همچنین موقعیت مصرف کنند گان برق در سطوح مختلف کم مصرف ها، خوش مصرف ها و پر مصرف ها قابل مشاهده می باشد و با برنامه ریزی و بکارگیری روشها و توصیه های مصرف بهینه برق امکان بهره مندی از طرح های تشویقی صنعت برق نیز فراهم شده است.

راهزادی به طرح "برق امید" هم اشاره و خاطرنشان کرد: این طرح فرصت مناسبی برای همه مشترکان ایجاد می‌کند که مصرفشان را کم کنند و از تخفیف صد در صدی بهای برق برخوردار شوند. همچنین، هدف از اجرای طرح "برق امید" به هیچ عنوان کاستن از رفاه خانوار نیست بلکه به دنبال بهینه سازی مصرف و اختصاص آن بخش‌های تولیدی مانند کشاورزی و صنعتی هستیم.

وی گفت: مشترکین برای دریافت تمامی خدمات برق و اطلاع از وضعیت میزان برق مصرفی خود می توانند اپلیکیشن "برق من" را از آدرس اینترنتی saapa.ir/mobile-app و یا پیامک نمودن عدد ۳ به سامانه ۱۰۰۰۷۴۴۱ و همچنین از طریق بازارهای دیجیتال نرم افزار دریافت و بر روی گوشی همراه خود نصب نمایند و همچنین لینک دانلود این نرم افزار در سایت شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد به نشانی http://kbedc.ir موجود است.

راهزادی راه دیگر برای دسترسی به خدمات غیر حضوری را استفاده از سامانه تلفن ۱۵۲۱ می باشد که از این طریق هم امکان ارائه خدمات و همچنین شرایط دسترسی به اپلیکیشن "برق من" برای مشترکین و متقاضیان فراهم شده است.

وی افزود:‌ همچنین، حوادث برق از طریق نصب این اپلیکشین قابل رصد و پیگیری بوده و خدمات دیگر نیز به صورت غیر حضوری از طریق سایت شرکت به نشانی http://kbedc.ir قابل دسترسی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، حدود ۲۷۰ هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد حدود ۲۱۰ هزار اشتراک خانگی است. لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات