حفاری‌های بدون هماهنگی سبب قطع آبِ غرب بندرعباس شد/ بابت قطعی‌های اخیر از شهروندان عذرخواهی می‌کنیم

حفاری‌های بدون هماهنگی سبب قطع آبِ غرب بندرعباس شد/ بابت قطعی‌های اخیر از شهروندان عذرخواهی می‌کنیم

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "سعید صادقی" افزود: طی یک ماه گذشته در اثر حفاری پیمانکار شرکت گاز استان در مجاورت شبکه توزیع آب محلات غرب بندرعباس و عدم هماهنگی این شرکت با آبفا، شاهد آسیب رسانی و شکستگی متعدد لوله‌ها در مناطق مختلف، از بین رفتن انشعابات، ایجاد خسارت و در نتیجه قطع آب برخی از محلات بودیم.
وی میزان خسارت وارده در اثر حفاری‌های شرکت گاز استان به شبکه توزیع آب بندرعباس را حدود 10 هزار میلیون ریال برآورد کرد و در خصوص راهکار رفع سریع شکستگی‌های اخیر، اظهار داشت: این شرکت با استقرار اکیپ‌های اضافهِ تعمیرات و اکیپ رفع اتفاقات از مناطق دیگر بندرعباس، به سرعت در حال بازسازی شبکه‌ها و انشعابات آسیب دیده است.
معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب هرمزگان افزود: در حال حاضر در مناطقی نظیر کوی ۲۲ بهمن، کوی ملت، ششصد دستگاه و بلوار پردیس دچار مشکل کمبود فشار و قطعی موردی آب هستیم.
این مقام مسئول در پایان ضمن عذرخواهی از شهروندان بندرعباس بابت قطعی‌های اخیر و مشکلات ناشی از آن، اطمینان داد پرسنل فنی و اکیپ اتفاقات این مجموعه در حال بررسی و رفع شکستگی‌های ایجاد شده هستند که طی ۳ روز آینده، تامین فشار و اتفاقات آب این مناطق به طور کامل انجام می‌شود.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات