لزوم تسریع در تامین تجهیزات طرح انتقال آب از کانال محمدیه به...

سرپرست شرکت آب منطقه ای تهران، در جلسه هماهنگی با ذیفنعان طرح آبرسانی به واحدهای صنعتی و خدماتی از کانال محمدیه بر لزوم تسریع در تامین تجهیزات طرح انتقال آب از کانال محمدیه به واحدهای صنعتی و خدماتی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "یوسف رضا پور" در این جلسه، ضمن اشاره به تجربه موفق شرکت آب منطقه ای تهران در اجرای پروژه ها از محل مشارکت مالی ذینفعان، تصریح کرد: طرح اجرای خط انتقال از کانال محمدیه به سه ذینفع اصلی طرح، از بابت آبرسانی به بزرگترین شهرک صنعتی کشور و نیز به خاطر حجم سرمایه گذاری مورد نیاز، در نوع خود بی سابقه بوده و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

در این جلسه پس از گفتگو و تبادل نظر و با توجه به موافقت ذینفعان برای تامین نقدینگی مورد نیاز برای خرید تجهیزات طرح، مقرر گردید این موضوع بعد از برآورد اعتبار مورد نیاز و تعیین سهم هر ذینفع، در اسرع وقت به ذینفعان اعلام گردد.

گفتنی است هدف از اجرای این طرح تامین آب مورد نیاز شهرک صنعتی شمس آباد، اراضی آستان امام خمینی(ره) و شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در مجموع به میزان ۲۰ میلیون متر مکعب در سال می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات