تخریب و آزاد‌سازی ملک در کوچه شهید دادرس

تخریب و آزاد‌سازی ملک در کوچه شهید دادرس

احمد شاه بالایی اظهار کرد: هزینه تخریب و آزادسازی این ملک از محل اعتبارات شهرداری منطقه دو تامین شده است.

◽️وی هدف از این آزادسازی را تعریض معابر و بازگشایی گره های ترافیکی سطح منطقه دو و کمک به ترافیک خیابان‌های 22 بهمن و شهید رجایی و خیابان شهید بهشتی ذکر کرد و گفت: تعریض و بازگشایی مسیر مذکور می‌تواند به عنوان مسیر جایگزین و دسترسی آسان از خیابان 22 بهمن به خیابان های شهید رجایی، شریعتی و کوچه تقدیسی و کوچه پشت چهل جریب(رافضی) و نقطه اتصال خیابان 22بهمن به خیابان شهید بهشتی در آینده مورد استفاده قرار گیرد.

◽️شاه بالایی در ادامه آزادسازی و تعریض خیابان ها بدون همیاری شهروندان امری دشوار بوده، خواستار همیاری و مشارکت هرچه بیشتر شهروندان در بازگشایی و آزاد سازی معابر و تسریع در روند پروژه‌ها شد.

◽️وی خاطرنشان کرد: میزان در طرح تعریض ملک مذکور به متراژ بالغ بر 176 متر مربع از عرصه یک باب ساختمان مسکونی بوده که به همت حوزه املاک شهرداری منطقه دو این آزادسازی صورت پذیرفت.

◽️مدیر منطقه دو شهرداری کاشان، تصریح کرد: آزادسازی و توسعه معابر در راستای کاهش حجم و بار ترافیکی خیابان‌های اصلی سطح منطقه به ویژه باز گشایی محورهای منتهی به خیابان های شهید رجایی، شهید بهشتی و خیابان 22 بهمن به عنوان شریان های حیاتی شهر کاشان همواره مد نظر بوده و این آزادسازی ها می‌تواند به کاستن تب تند بار ترافیک در این منطقه به ویژه ساعات پایانی عصر و شب کمک شایانی نماید.

◽️شاه بالایی در پایان ضمن قدردانی از همکاری شهروندان در زمینه آزادسازی ها متذکر شد: آزادسازی معابر از اهم مسائل شهري و پايه و اساس توسعه شهرها است که در حقيقت مي‌توان با بكار بردن ضوابط و روش هاي اصولي و كنترل و نظارت بر طرح های آزاد سازی همراه با در اختیار داشتن اعتبار و بودجه کافی، شاهد توسعه و عمران شهرمان در این زمینه باشیم.

◽️وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون آزاد سازی های مهم و حیاتی در منطقه دو انجام گردیده که انتظار می رود با این گونه تعاملات وحس همکاری که در شهروندان سراغ داریم،بستر پیشبرد طر‌ح‌های عمرانی و خدماتی بیشتری در سطح منطقه در سال پیش روی فراهم گردد.

◽️شایان ذکر است از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 21هزار و 400 مترمربع تملک و آزادسازی با اعتباری بالغ بر 480 میلیارد  ریال در مکان‌های مهم منطقه دو صورت گرفته که می‌توان به  معابری مانند خیابان امیرکبیر، خیابان شهید صباغ زاده، بلوار شهیدان خاندایی، خیابان 22 بهمن کوچه شهید دادرس، کوچه روشن، کوچه 14معصوم (ع)، خیابان کارگر، بلوار قطب راوندی ساختمان راهور و نیروی انتظامی اشاره کرد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات