شهردار یزد بر ضرورت انجام...

شهردار یزد بر ضرورت انجام...

شهردار شهر میراث جهانی یزد با بیان اینکه انجام فعالیت‌های بدنی نه‌تنها موجب پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر می‌شود، بلکه تحقیقات نشان داده از ابتلا به بیماری‌های واگیردار از جمله کرونا نیز نقش مهمی ایفا می‌کند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – جمال الدین عزیزی صبح امروز در مراسم اهدای مدال جهانی قهرمان تکواندو به مدافعان سلامت که در بیمارستان شهید صدوقی (ره) و به مناسبت گرامی داشت تلاش های شبانه روزی پرستاران انجام شد، تصریح کرد: شیوع کرونا ثابت کرد که بخش بهداشت و درمان بسیار مهم است و بایستی جایگاه آن بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

شهردار یزد در این مراسم که مسعود شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان، علی میرزائیان قهرمان جهانی تکواندو و جمعی از ورزشکاران و پرستاران و کادر درمان نیز حضور داشتند با تاکید بر اینکه وظیفه شناسی پرستاران قابل تقدیر است، اظهار داشت: در شرایطی که همه از حضور در کنار بیماران کرونایی ترس و واهمه داشتند، کادر درمان، شبانه روز برای درمان و پیشگیری تلاش کردند.

وی با بیان اینکه بی تردید نقش پرستاران در خدمت به مردم جادوانه خواهد ماند، عنوان کرد: در کشور ما ایفای نقش پرستاران، نه به عنوان یک شغل ، بلکه یک رابطه‌ی صمیمانه و عاشقانه بین کادر پرستاری و بیماران است.

عزیزی در ادامه با اشاره به تعطیلی باشگاه ها و اماکن ورزشی در زمان شیوع کرونا، گفت: انجام فعالیت‌های بدنی نه‌تنها موجب پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر می‌شود، بلکه تحقیقات نشان داده از ابتلا به بیماری‌های واگیردار از جمله کرونا نیز نقش مهمی ایفا می‌کند.

شهردار یزد با ابزار نگرانی از کاهش فعالیت بدنی افراد در زمان حاضر به دلیل ممنوعیت خروج از منزل، خاطرنشان کرد: فعالیت بدنی با تقویت سیستم ایمنی افراد، کنترل وزن، جلوگیری از چاقی، موجب افزایش ظرفیت قلبی ریوی برای افزایش توانایی افراد در مقابله با علائم ریوی ویروس کرونا می‌شود.

در پایان این مراسم، علی میرزائیان از قهرمانان ورزش تکواندو کشورمان، مدال جهانی خود را به پاس زحمات شبانه روزی کادر درمانی به پرستاران بیمارستان شهید صدوقی (ره) اهدا کرد.

گزارش تصویری را از اینجا ببینید

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات