بهره‌برداری از ۶۵۲ واحد مسکن مهر در بناب

بهره‌برداری از ۶۵۲ واحد مسکن مهر در بناب

رئیس اداره مسکن و شهرسازی بناب گفت: به زودی و همزمان با افتتاح طرح‌های مسکن مهر در استان آذربایجان شرقی ۶۵۲ واحد مسکن مهر در شهرستان بناب به بهره‌برداری می‌رسد.‌

حاجعلی جباری ظهر امروز در جلسه شورای مسکن این شهرستان، روند تکمیل طرح‌های مسکن مهر را در این شهرستان خوب ارزیابی کرد.

رئیس اداره مسکن و شهرسازی شهرستان بناب در ادامه از همکاری بانک‌های عامل و ادارات خدمات‌رسان در اجرای این پروژه تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: ۳۵۰ واحد خودمالک، ۱۲۰ واحد پروژه اجاره به شرط تملیک آموزش و پرورش، ۷۶ واحد مسکن مهر شهرک ولیعصر (عج) و ۱۵۶ واحد مربوط به پروژه تعاونی شهرداری اجاره به شرط تملیک به اتمام رسیده است.

رئیس اداره مسکن و شهرسازی شهرستان بناب تصریح کرد: به زودی همزمان با افتتاح پروژه‌های مسکن مهر در آذربایجان شرقی، ۶۵۲ واحد مسکن مهر در شهرستان بناب با حضور مسئولان کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه اظهار داشت: شهرستان بناب همچنان به عنوان یکی از شهرهای پیشرو در اجرای طرح مسکن مهر است و هم اکنون ۲ هزار و ۵۵۰ واحد مسکونی مهر در این شهرستان در حال احداث است.

رئیس اداره مسکن و شهرسازی شهرستان بناب اظهار امیدواری کرد تا هفته دولت سال آینده ۲ هزار و ۵۵۰ واحد مسکن مهر در این شهرستان به بهره‌برداری برسد.

شهرستان ۱۳۰ هزار نفری بناب در جنوب مرکز استان واقع شده و به عنوان یکی از شهرهای پیشرو در احداث طرح‌های مسکن مهر مطرح است.

منبع: فارس

    نظرات