وبینار آموزشی- هم اندیشی با حضور دبیران درس انسان و محیط...

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اردبیل اعلام کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده، وبینار آموزشی- هم اندیشی دبیران انسان و محیط زیست استان روز چهارشنبه دهم دی ماه برگزار خواهد شد.

یوسف حقی ضمن اشاره به تم محوری تعیین شده برای سال تحصیلی 1400-1399با عنوان "ارزش آب"، بستر گسترش آموزش های آبی را متناسب با شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، بهره گیری از فضای مجازی عنوان کرد و بر اجرای هر چه قوی تر طرح های در دست اجرا از جمله طرح داناب و گسترش سواد آبی تاکید نمود.

وی افزود: این وبینار با هماهنگی و همراهی ارزشمند اداره کل آموزش و پرورش استان، بویژه اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه و با هدف هدف ارائه آموزش هایی ویژه دبیران درس انسان و محیط زیست شامل گروه آموزشی این درس و گروه آموزشی درس زمین شناسی و با حضور تمامی دبیران از سراسر استان برگزار می گردد.

در این برنامه علاوه بر سخنرانی های کلیدی، دو ارائه آموزشی با موضوعات معرفی تم محوری سال جدید و اقدامات مربوط به آن و همچنین معرفی اپلیکیشن سواد آبی (برای اولین بار) و ظرفیت های آموزشی آن برای کمک به دبیران عزیز در راستای اجرای هر چه کاملتر طرح گسترش سواد آبی نیز در نظر گرفته شده است. همچنین برنامه پرسش و پاسخ و هم اندیشی با دبیران محترم در پایان برنامه ریزی شده است .

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات