استقرار شهرداری الکترونیک شیراز در گام آخر

استقرار شهرداری الکترونیک شیراز در گام آخر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، علاالدین ضیایی افزود: بیشتری میزان مراجعه به شهرداری برای صدور پروانه ساختمانی، عدم خلافی، پایان کار و استعلام‌ها است و در این بین نیز بیشترین مراجعه مردم برای دریافت پاسخ استعلام‌هاست که ۸۷ درصد مراجعه‌ها  را شامل می‌شود.
وی ادامه داد: ۷۲ درصد استعلام‌ها مربوط به استعلام آپارتمان‌های مسکونی است که با الکترونیکی شدن این خدمت، شهروندان به صورت کاملا غیرحضوری حداکثر ظرف ۴۸ ساعت پاسخ خود را دریافت می‌کنند.
رییس اداره کنترل و نظارت بر سیستم یکپارچه شهرسازی شهرداری شیراز با بیان این مطلب که با فعال شدن شهرداری الکترونیک، اکنون ۸۷ درصد مراجعه‌های شهروندان شیرازی به صورت غیرحضوری انجام می‌شود، گفت: تا پایان سال ۹۹ نیز با راه‌اندازی کارتابل شهروندی، میزان مراجعه مردم به ه شهرداری‌ها به حداقل ممکن کاهش می‌یابد.
ضیایی خاطرنشان کرد: شهرداری شیراز از سال ۸۴ وارد مبحث پیاده سازی و اجرای شهرداری الکترونیکی شده و در فاز یک پرونده‌های الکترونیکی جایگزین پرونده‌های فیزیکی شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات