پویش #هرهفته_الف_ب_ایران امید بخش و دلگرم‌کننده است

پویش #هرهفته_الف_ب_ایران امید بخش و دلگرم‌کننده است

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، حجت الاسلام والمسلمین " سید محمدعلی آل‌هاشم" افزود: هر آدم منصفی گواهی می‌دهد که پس از انقلاب اسلامی در حوزه خدمت‌رسانی از جمله آب، برق و گاز خدمات وسیعی در اختیار مردم در اقصی نقاط کشور قرار گرفته است.
وی همچنین به برخی چالش‌های موجود در حوزه آب و برق اشاره کرد و از مدیران حاضر در جلسه خواست پیش‌بینی‌های لازم را برای ایام اوج مصرف آب، برق و گاز به عمل آورند تا مشکلی برای مردم در این ایام پیش نیاید.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در عین حال از مردم خواست با مدیریت مصرف آب، برق و انرژی مسئولان ذیربط را در انجام وظایف محوله یاری کنند.
وی با اشاره به برخی اقدامات ارزنده شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی از جمله آزادسازی قابل توجه حریم و بستر رودخانه‌ها با استفاده از ماشین آلات و امکانات دستگاه‌های اجرایی، افتتاح سدهای حاجیلر چای و کلقان، بر ضرورت انتقال آب ارس به تبریز و شمال شرق دریاچه ارومیه، تامین برق مورد نیاز صنایع و پیگیری خط آبرسانی تبریز تاکید کرد.
پیش از اظهارات امام جمعه تبریز، رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق آذربایجان شرقی گزارشی از اهداف وزارت نیرو در قالب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران ارائه کرد.
"یوسف غفارزاده" گفت: این پویش به ابتکار وزیر نیرو برای افتتاح پروژه‌های صنعت آب و برق مطرح شده و هر هفته بزرگترین پروژه‌های صنعت آب و برق در استان‌های مختلف به بهره‌برداری می‌رسد، در سال گذشته طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده 227 پروژه با 33 هزار میلیارد تومان در کشور به بهره‌برداری رسید و در سال 1399 نیز قرار است 250 طرح با 50 هزار میلیارد تومان با 10 هدف بزرگ به بهره‌برداری برسد.
شایان ذکر است در این جلسه مدیران عامل صنعت آب و برق استان گزارشی از عملکرد شرکت تحت مدیریت خود ارائه دادند و در پایان لوح قدردانی وزیر نیرو از طرف رییس شورای هماهنگی صنعت آب و برق آذربایجان شرقی به نمایندگی از طرف سایر مدیران حاضر به امام جمعه تبریز اهدا شد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات