«کشتی» از ورزش ایران بزرگتر بوده و این واقعیتی  ...

«کشتی» از ورزش ایران بزرگتر بوده و این واقعیتی ...

«کشتی» از ورزش ایران بزرگتر بوده و این واقعیتی غیرقابل انکار است/ فدراسیون کشتی آماده همکاری با مدیریت شهری مشهد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران که به مناسبت سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی و روز جوانمردی و فتوت در یکصد و شانزدهمین جلسه علنی شورای شهر مشهد حضور یافته بود، ضمن تشکر از زحمات چندساله مدیریت شهری مشهد طی سالهای اخیر، اظهارکرد: شوراهای شهر و شهرداری‌ها از فرصت بسیار عالی و کم‌نظیری برای کمک به ورزش برخوردارند؛ فرصتی که حتی خیلی از دستگاه‌های متولی ورزش از آن برخوردار نیستند.

وی با بیان اینکه «کشتی» از ورزش ایران بزرگتر بوده و این واقعیتی غیرقابل انکار است، گفت: «کشتی»، تنها ورزشی است که در فرهنگ ما جای دارد، همه با آن خاطره داشته و ریشه در سبقه تاریخ ایران زمین دارد.

دبیر با اشاره به استاد «حمید توکل» که در جلسه علنی شورای شهر حضور داشت، تصریح کرد: ایشان یکی از بااخلاق‌ترین و شریف‌ترین کشتی‌گیران تاریخ ایران هستند.

وی در ادامه افزود: کشتی مشهد طی سالهای اخیر تحولات بسیار خوبی داشته و از اثرات حمایت‌های صورت گرفته، میتوان به حضور دو کشتی‌گیر مشهدی در اردوی تیم ملی اشاره کرد.

رئیس فدراسیون کشتی ایران با بیان اینکه سرمایه‌گذاری روی ورزشی مثل کشتی مانع از هزینه کردن در آینده برای مقابله و مبارزه با مواد مخدر و ساخت کمپ‌های نگهداری می‌شود، گفت: کشتی را باید به‌عنوان یکی از راه‌های غنی سازی اوقات فراغت کودکان مدنظر داشت.

دبیر در پایان با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری مشهد جزو دو شهر موفق‌ کشور است، اظهارکرد: فدراسیون کشتی آماده همکاری و تعامل با مدیریت شهری مشهد است و شورای شهر میتواند در مصوبات خود این فدراسیون را مکلف به انجام اقدامات مختلف نماید؛ دستگاه‌های دیگری چون آموزش و پرورش نیز میتوانند با نقش‌آفرینی موجب افزایش کارایی و اثربخشی اقدامات مشترک شوند و کشتی مشهد را بیش از پیش احیا کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات