اختصاص قطعه زمین برای احداث ساختمان جدید خیریه فرزندان رحمت

اختصاص قطعه زمین برای احداث ساختمان جدید خیریه فرزندان رحمت

به گزارش شهریار، ایرج شهین‌باهر در بازدید از مرکز خیریه فرزندان رحمت  اظهار داشت: با توجه به اینکه مکان فعلی این خیریه استیجاری بوده و بخشی از هزینه‌های آن برای پرداخت اجاره ماهانه صرف می‌شود، و نیز در راستای ایجاد مرکزی استاندارد برای نگهداری کودکان کار و خیابانی در تبریز، با نظر مثبت اعضای محترم شورای اسلامی شهر، مقرر شد محلی بدین منظور اختصاص داده شود.
او تصریح کرد: این مرکز در خصوص ساماندهی کودکان کار و خیابانی به خوبی فعال بوده و وقتی به برندهایی مثل «تبریز شهر بدون گدا» و تبریز شهر «بدون کودک کار و خیابانی» می‌بالیم، همگی در سایه زحمات این عزیزان است.
شهردار تبریز خاطرنشان کرد: امیدواریم در سایه این تلاش‌ها شاهد روزی باشیم که تمام کودکانی که در حوزه‌های مختلف آسیب دیده و مجبور به فعالیت به عنوان کودک کار و کودک خیابانی هستند، به خانه‌های خود بازگشته و شاهد روزی باشیم حتی یک نفر کودک کار و خیابانی وجود نداشته باشد.
انجمن خیریه فرندان رحمت وابسته به اداره کل بهزیستی آذربایجان‌ شرقی با هدف ساماندهی کودکان کار و خیابانی و به عنوان تنها مرکز شبانه روزی نگهداری کودکان کار و خیابانی در کشور فعالیت می‌کند.
انجمن خیریه فرزندان رحمت، تنها مرکز ساماندهی و نگهداری از کودکان کار و خیابانی در آذربایجان‌شرقی است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات