پرداخت 150 میلیارد ریال پاداش به کشاورزان همکار در کاهش پیک بار 99 استان فارس

پرداخت 150 میلیارد ریال پاداش به کشاورزان همکار در کاهش پیک بار 99 استان فارس

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "فرشید رستمی" با اشاره به افزایش 10 درصدی جلب مشارکت مشترکان کشاورزی در طرح‌های کاهش پیک بار استان، افزود: در سال 98 بیش از 21 هزار و 500 کشاورز در طرح‌های پیک سایی با این شرکت همکاری داشتند که این تعداد در سال جاری به حدود 24 هزار مشترک رسید.
وی، ضمن ابراز رضايت از همراهی كشاورزان با طرح‌های تشويقي همکاری در برنامه‌های مدیریت مصرف تابستان سال جاری گفت: همکاری مشترکان کشاورزی در طرح‌های پیک‌سایی تابستان سال 99، صرفه‌جویی 732 مگاواتی برق در کاهش پیک بار و پرداخت 150 میلیارد ریال پاداش مشارکت به آنان را به دنبال داشت.
رستمی همچنین یادآور شد: در سال جاری بيش از 27 هزار مشترک در استان فارس با شركت توزيع نیروی برق استان فارس تفاهم‌نامه همکاری امضا كردند.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، در رابطه با مشوق‌های بخش کشاورزی نیز اظهار داشت: کشاورزانی که از 15 خرداد تا 15 شهریور ماه در چهار ساعت اوج مصرف برق (17-13) همکاری و مشارکت داشتند، ‌توانستند از مزیت 20 ساعت برق رایگان، بهره‌مند شوند.
وی ابراز امیدواری کرد: در سال آینده نیز با مشارکت گسترده‌تر تمامی مشترکان از جمله مشترکان بخش کشاورزی بتوانیم از پیک بار تابستان 1400 با موفقیت عبور کنیم.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات