تمهیداتی ویژه برای تسریع در اجرای پروژه های عمرانی اتخاذ کرده ایم/ آغاز بازسازی عمارت کلاه فرنگی

تمهیداتی ویژه برای تسریع در اجرای پروژه های عمرانی اتخاذ کرده ایم/ آغاز بازسازی عمارت کلاه فرنگی

به گزارش شهریار، ایرج شهین باهر در ادامه بازدیدهای دوره ای خود، امروز به همراه اعضای کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تبریز از پروژه های در حال اجرای شهرداری منطقه ۳ از جمله پارک باغشمال، تقاطع های غیرهمسطح شهدای ارتش و کمربندی میانی و نیز پارک سفیر امید بازدید کرد.

شهردار تبریز در حاشیه این بازدید با اشاره به برنامه های شهرداری جهت تسریع در اجرای پروژه های عمرانی، گفت: با انجام بازدید های دوره ای و هفتگی، در نظر داریم هم کیفیت و هم روند اجرایی پروژه ها را ارتقاء و سرعت بخشیم.
او ادامه داد: لازم است که مردم و اعضای شورا از روند اجرای پروژه ها مطلع باشند و از طرفی مشکلاتی که در این روزها و ناشی از برودت هوا وجود دارد، تمهیدات لازم برای تسریع در اجرای پروژه ها اتخاذ کنیم.

ایرج شهین باهر عنوان کرد: در چنین بازدیدهایی، مباحث مالی هم مطرح می شود و پیمانکاران مشکلاتشان را مطرح می کنند تا اقدامات لازم در جهت رفع آن ها نیز صورت پذیرد.

او با مفید خواندن بازدیدهای روزهای تعطیل خود و همکارانش، گفت: بازدیدهای دوره ای به منظور تسریع در اجرا و اتمام پروژه ها ادامه می یابد.

شهردار تبریز در خصوص پارک باغشمال عنوان کرد: شورای پنجم و مدیریت شهری تبریز از همان ابتدای فعالیتش، همواره به توسعه فضای سبز تاکید دارد و پارک باغشمال نیز به جهت اینکه در مرکز شهر واقع و دسترسی به آن راحت است، به عنوان یک پارک ویژه نقطه عطفی در فضاهای تفریحی تبریز محسوب می شود.

او افزود: وجود امکانات فرهنگی از جمله سالن تئاتر، موزه و باغ کتاب، موجب خواهد شد تا این پارک به محل رجوع آحاد مردم تبدیل شود.

ایرج شهین باهر در خصوص عمارت کلاه فرهنگی باغشمال نیز اظهار کرد: این عمارت تاریخی معظم، به مرور زمان تخریب شده و اکنون ما قصد داریم آن را بازسازی کنیم. امروز کلنگ این پروژه زده شد و تلاش می کنیم تا پایان دوره پنجم عملیات اجرایی آن تمام و افتتاح شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات