ساری را به محیطی بهتر و ایده‌آل‌تر برای زندگی شهری تبدیل خواهیم کرد

ساری را به محیطی بهتر و ایده‌آل‌تر برای زندگی شهری تبدیل خواهیم کرد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، عصر امروز، جمعه، بیست و ششم دی ماه، حمیدرضا مرادی سرپرست شهرداری مرکز استان به همراه صالحی‌نیا سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع، حمیدی سرپرست معاونت خدمات شهری، بربسته سرپرست معاونت شهرسازی معماری و امور مناطق و جمعی از روسای سازمان های تابعه و مدیران دوایر شهرداری ساری از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و برخی پروژه های مهم عمرانی و گردشگری شهرداری ساری بازدید کردند.

در این بازدید، حمیدرضا مرادی سرپرست شهرداری ساری ضمن تاکید بر تلاش بیشتر مدیران و مجموعه کارکنان شهرداری برای تسریع عملیات اجرایی این پروژه های مهم عمرانی گفت: با همت مدیران و کارکنان مجموعه بزرگ شهرداری ساری، نواقص و ضعف های گوناگون در حوزه های عمرانی، ترافیکی، گردشگری و... را مرتفع خواهیم کرد و ساری را به محیطی به مراتب بهتر و ایده‌آل‌تر برای زندگی شهری تبدیل می کنیم.

همچنین سرپرست شهرداری ساری در بازدید از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مجدداً با قدردانی از تلاش های همکاران این سازمان در راستای پیشگیری از بروز حوادث و نیز امدادرسانی به حوادث پیش آمده، بر لزوم بروزرسانی و تکمیل تجهیزات این سازمان تاکید کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات