پارک شهرک سفیر امید یکی از زیباترین پارک‌های تبریز خواهد شد

پارک شهرک سفیر امید یکی از زیباترین پارک‌های تبریز خواهد شد

به گزارش شهریار، محرم محمدزاده در حاشیه بازدید از پروژه های در حال اجرای شهرداری منطقه ۳ تبریز اظهار کرد: پروژه های در حال اجرای شهرداری منطقه ۳، جزو پروژه های شریانی تبریز است که پس از اتمام، زیبایی های زیادی در شهر ایجاد خواهد کرد. برای مثال، پروژه تبدیل پادگان ارتش به پارک، خواسته شهروندان بود که همان کار انجام شده و در آینده ای نزدیک افتتاح می شود.

او با اشاره به احداث پارک در شهرک سفیر امید، ادامه داد: وقتی در سال ۹۶ از ارتفاعات شهرک طالقانی بازدید کردم، اینجا یک منبع آب بود و مردم می خواستند در این محل پارک ایجاد شود که از همان زمان اقدامات بسیاری در اینجا انجام شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه جمعیت زیادی در این منطقه ساکن هستند، گفت: با وجود چنین جمعیتی، در این محل پارکی وجود نداشت و قطعا پس از اتمام پروژه، اهالی شاهد یکی از زیباترین پارک های شهر خواهند بود.

او افزود: این پارک با ۱۱ هزار متر مساحت، از طراحی زیبا و موقعیت خوبی برخوردار است و کودکان و خانواده ها می توانند تا چند ماه آینده شاهد افتتاح آن باشند.

محمدزاده عنوان کرد: تبریز شهر خودمان است و همه ما تلاش می کنیم تا شهری آباد و زیبا داشته باشیم. اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده و من از اعضای شورا و شهردار تبریز از این بابت تشکر می کنم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات