اولویت اساسی شهرداری و شورای پنجم، اتمام پروژه‌‎های نیمه تمام است

اولویت اساسی شهرداری و شورای پنجم، اتمام پروژه‌‎های نیمه تمام است

به گزارش شهریار، سونیا اندیش در حاشیه بازدید از پروژه های در حال اجرای شهرداری منطقه ۳ تبریز اظهار کرد: مهم ترین پروژه ای که در کمیسیون عمران شورا پیگیر هستیم، پروژه پارک باغشمال است. این پادگان به مساحت ۱۰ هکتار است که به کاربری های فرهنگی و باغ کتاب تبدیل می شود.

او در خصوص آخرین وضعیت این پروژه گفت: پیشرفت پروژه پارک باغشمال  خوب است و همکاران ما در شهرداری به خوبی کار را پیش می برند و تا اردیبهشت آینده دیوارها برداشته می شود و مردم می توانند پیشرفت کار را بینند.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه پارک باغشمال یکی از دستاوردهای شورای پنجم و شهرداری است، افزود: پارک باغشمال به عنوان یک باغ، فضای خوبی است که هم خانواده ها و هم کودکان در این فضای فرهنگی و تفریحی استفاده کنند.

او همچنین به دیگر پروژه های در دست اجرای شهرداری منطقه ۳ تبریز اشاره کرد و گفت: اجرای پروژه روگذر تقاطع ارتش خیابان آزادی، کمی زمان بر است  اما جابجایی های این پروژه با کمترین هزینه صورت گرفته است. پل روگذر شهید مقدم نیز روی کانال های فاضلاب قرار دارد و با این حال جابجایی ها انجام شده و مشکلات هم حل شده است.

اندیش عنوان کرد: اولویت اساسی شورای پنجم این است که پروژه های نیمه تمام به پایان برسد و به دوره های بعدی نماند. شهروندان نیز می دانند که هزینه پروژه ها بالاتر رفته و بجای اینکه پروژه جدیدی را شروع کنیم، وظیفه ما این است که قبلی ها را به اتمام برسانیم.

او گفت: پروژه های آتی توسعه شهر عمدتا روی موضوع فضای سبز است و برای نمونه موضوع میدان تیر سابق که بیش از ۵۰ هکتار زمین را شامل می شود، به صحن شورا می آید و پس از انجام مصوبات، به کیسیون ماده ۵ می رود تا به عنوان فضای سبزی بزرگ در داخل شهر تقدیم  شهروندان شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات