قول سازمان بازرسی کشور برای ورود به مطالبات مدیریت شهری در حوزه پروژه  ...

قول سازمان بازرسی کشور برای ورود به مطالبات مدیریت شهری در حوزه پروژه ...

قول سازمان بازرسی کشور برای ورود به مطالبات مدیریت شهری در حوزه پروژه قطار شهری مشهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حسن درویشیان در بازدید از قطار شهری مشهد که با همراهی حجت الاسلام موسی فتوحی بازرس کل استان خراسان رضوی، شهردار مشهد، معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد و جمعی از مدیران شهری انجام شد، در خصوص ورود سازمان بازرسی به تامین مالی پروژه قطار شهری مشهد از سوی دولت، اظهار کرد: بخشی از منابع تامین مالی مربوط به تهاتر ها است که در حال حاضر شهرداری مشهد حدود پنج هزار میلیارد تومان مطالبه دارد و بخشی دیگر مربوط به اوراق خزانه است.
وی افزود: در سال های گذشته دولت رقم های خوبی را به این کار اختصاص می داد اما در سال های اخیر کمک های دولت به هیچ وجه نسبت به افزایش هزینه ها برای اجرای طرح قطار شهری، همخوانی ندارد. در حال حاضر برای هر کیلومتر احداث خطوط قطار شهری حدود هزار میلیارد تومان هزینه نیاز است در حالی که دولت رقم های پایینی کمک می کند که در این زمینه مقرر شد شهرداری پیشنهادات خود را مطرح کند و ما نیز از طریق دولت این موضوع را دنبال خواهیم کرد.
رییس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص ورود دولت به بحث ارزهای چهار هزار و ۲۰۰ بیان کرد: گزارش هایی در خصوص تعهدات ارزی درباره صادرات و واردات به دادستانی و تعزیرات ارسال شده است که بخشی از کار توسط بانک مرکزی دنبال شده و برگشت خورده و بخشی دیگر در حال پیگیری است.
درویشیان خاطرنشان کرد: موانعی بر سر راه صادرکنندگان برای انتقال ارز به واسطه تحریم ها وجود دارد که در حال بررسی همه جانبه آن هستیم و تخلفات صورت گرفته از سوی افراد متعهد توسط مراجع قضایی رسیدگی می شود.

حوریه جمالی پور


لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات