مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری دارای ۳۰ سال سابقه کار  است

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری دارای ۳۰ سال سابقه کار است

در پی انتشار مطلبی در یکی از خبرگزاری ها و صفحات فضای مجازی مبنی بر اشتغال یکی از کارکنان شهرداری در حوزه پیشگیری و رفع تخلفات شهری، مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری شیراز جوابیه زیر را منتشر کرد:

مدیر فعلی این حوزه دارای سابقه حدود ۳۰ سال کار در مسئولیت‌های کارشناس امور شهر، مسئول تخلفات شهرداری منطقه ۵، مسئول تخلفات منطقه ۳، مسئول تخلفات منطقه ۸، رئیس اداره هماهنگی اجرائیات شهرداری، مسئول امور شهر منطقه ۲، رئیس اداره امور پایانه ها بوده و در این حوزه بسیار با تجربه است. همچنین *ایشان یکی از کارکنان زحمتکش و خوشنام شهرداری با سوابق ایثارگری و رزمندگی جنگ تحمیلی نیز است.

مدرک تحصیلی مدیر حوزه «پیشگیری و رفع تخلفات شهری» دیپلم است که با توجه به سابقه ایثارگری و طبق قانون یک مقطع بالاتر محاسبه می شود.

انتخاب وی ناشی از احترام به تجربه ای که طی سالهای متمادی کارگران و کارکنان زحمتکش شهرداری کسب کرده و در راستای ارج نهادن به افراد با سابقه و با تجربه در شهرداری شیراز است. همچنین اعطای مسئولیت شغلی به کارگران قراردادی منعی ندارد، شهرداری شیراز از ظرفیت ایشان در مسیر خدمت رسانی به شهروندان استفاده کرده است.

اشتغال در حوزه «پیشگیری و رفع تخلفات شهری» با توجه به حساسیت شغلی و شرح وظایفی مثل رفع سد معابر، پیشگیری از تخلفات ساختمانی، ساماندهی موضوع تکدی گری و .... نیازمند تجربه و مهارت کاری بسیاری است که با چندین سال فعالیت در این حوزه کسب می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات