بهره‎‌برداری از 6 پروژه عمرانی تا پایان سال جاری

بهره‎‌برداری از 6 پروژه عمرانی تا پایان سال جاری

بهره‎‌برداری از 6 پروژه عمرانی تا پایان سال جاری

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، امیرسیاوش حجازی، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد در یکصد و هفدمین جلسه علنی شورای شهر مشهد به تشریح گزارشی از حوزه کاری خود پرداخت و اظهارکرد: در سال جاری 726 میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهر اجرایی کرده‌ایم که 40 درصد آنها به اتمام رسیده و 60 درصد نیز فعال است.

حجازی با بیان اینکه 6 تا از پروژه های فعال سطح شهر نیز تا پایان سال به اتمام می‌رسد، گفت: سازمان عمران شهرداری پیوسته سعی داشته تا پروژه‌های خود را در موعد مقرر به بهره‌برداری برساند؛ ضمن اینکه برای تمام پروژه‌های بالای 10 میلیاردتومان نیز تابلوی روزشمار نصب شده تا با کمترین تاخیر به اتمام برسد.

وی در ادامه گفت: پروژه‌هایی چون تقاطع ابوطالب، دوربرگردان برونسی، تعریض پنجتن به جمعه‌بازار شهید شوشتری، پروژه لندفیل و احداث مسیر خیابان الزهرا(س) در منطقه 5 از جمله پروژه‌هایی هستند که تا پایان سال به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد با بیان اینکه در بحث ایمنی پروژه‌ها هم اقدامات مهمی با حضور تیم‌های اجرایی و آموزش مداوم انجام شده است، تصریح کرد: خوشبختانه حوادث امسال 30 درصد کاهش پیدا کرده و تاکنون هیچ مورد منجر به فوت هم نداشته‌ایم؛ درحالیکه سال گذشته 3 مورد فوتی داشته‌ایم و اقدامات در زمینه ایمنی نتیجه‌بخش بوده است.

حجازی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به سامانه ناظر اشاره کرد و گفت: این سامانه به منظور شفاف‌سازی و بروزکردن گزارش‌ پروژه‌های عمرانی شهر ایجاد شده که پروژه‌ها روزانه کنترل و گزارش آنها در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.

وی در ادامه از افزایش 147 درصدی تولید بتن نسبت به میانگین ماهانه 7 سال گذشته خبرداد و افزود: در پروژه تئاتر شهر هم رکورد دیگری با بتن‌ریزی مداوم 1500 مترمکعب ثبت شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات