افزایش ۱۴۷ درصدی تولید بتن نسبت به میانگین ماهانه هفت سال گذشته/ بهره  ...

افزایش ۱۴۷ درصدی تولید بتن نسبت به میانگین ماهانه هفت سال گذشته/ بهره ...

افزایش ۱۴۷ درصدی تولید بتن نسبت به میانگین ماهانه هفت سال گذشته/ بهره برداری از ۶ پروژه عمرانی تا پایان سال

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، امیرسیاوش حجازی، در یکصد و هفدمین جلسه علنی شورای شهر مشهد اظهارکرد: در سال جاری ۷۲۶ میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهر اجرایی شده است که ۴۰ درصد آن ها به اتمام رسیده و ۶۰ درصد نیز فعال است و تا پایان سال ۶ پروژه به اتمام می رسد.
وی افزود: یکی از تلاش های این سازمان، بهره برداری به موقع پروژه های عمرانی است، ضمن اینکه برای تمام پروژه‌ های بالای ۱۰ میلیاردتومان نیز تابلوی روزشمار نصب شده تا با کمترین تاخیر به اتمام برسد.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد بیان کرد: پروژه‌هایی همچون تقاطع ابوطالب، دوربرگردان برونسی، تعریض پنجتن به جمعه‌بازار شهید شوشتری، پروژه لندفیل و احداث مسیر خیابان الزهرا(س) در منطقه پنج از جمله پروژه‌هایی هستند که تا پایان سال به بهره‌برداری می رسد.
حجازی درخصوص ایمنی پروژه‌ ها خاطرنشان کرد: خوشبختانه حوادث امسال ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده و تاکنون هیچ مورد منجر به فوت ثبت نشده است، درحالی که سال گذشته سه مورد فوتی در این زمینه وجود داشته است. «سامانه ناظر» به منظور شفاف‌سازی گزارش‌ های پروژه‌های عمرانی شهر ایجاد شده است که روزانه گزارش آن در اختیار عموم مردم قرار می‌ گیرد.
وی اضافه کرد: امسال تولید بتن نسبت به میانگین ماهانه هفت سال گذشته، ۱۴۷ درصد افزایش پیدا کرده است همچنین در پروژه تئاتر شهر هم رکورد دیگری با بتن‌ریزی مداوم هزار و ۵۰۰ مترمکعب ثبت شده است.
حوریه جمالی پور

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات