سازمان آتش نشانی مشهد سرمایه اجتماعی ما است/ حادثه پلاسکو با جان  ...

سازمان آتش نشانی مشهد سرمایه اجتماعی ما است/ حادثه پلاسکو با جان ...

سازمان آتش نشانی مشهد سرمایه اجتماعی ما است/ حادثه پلاسکو با جان فشانی نیروهای آتش نشانی همراه بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی در حاشیه بازدید خود از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری به مناسبت گرامیداشت روز شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو، اظهار کرد: سازمان آتش نشانی مشهد فارغ از آنکه مایه افتخار و باعث ارتقا برند و سرمایه اجتماعی شهرداری مشهد است، سازمان پیشراه آتش نشانی در کل کشور است و به هیچ وجه نباید از این امر تنزل کنیم و باید تا حد امکان خود در بهبود تجهیزات و آموزش نیروی انسانی و ایجاد رفاه و کاهش دغدغه های ذهنی همکاران خود تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه منابع انسانی اصل موضوع آتش نشانی است، افزود: در زمان وقوع حادثه پلاسکو من از نزدیک شاهد حادثه بودم، آثار اجتماعی این حادثه به خوبی دیده می شد و مجموعه اتفاقی که رخ داد با جان فشانی همکاران ما در سازمان آتش نشانی همراه بود.
شهردار مشهد بیان کرد: اگر ما در مشهد چنین حادثه ای را شاهد باشیم سعی و تلاش خواهیم کرد با مدیریت صحیح و تحیهزات مناسب به شدت دامنه آثار آن را کاهش دهیم.
کلائی تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون همکاران ما در سازمان آتش نشانی نشان داده اند که با موارد مشابه می توانند بهتر برخورد کنند. همچنین امید داریم در خصوص اقداماتی که در حوزه پیشگیری رخ می دهد از جمله ایمنی ساختمان های بلندمرتبه پلاسکو دیگری رخ ندهد و اگر زمانی رخ داد به بهترین نحو و با کم ترین هزینه از پس آن بیاییم.

غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات