شهر پویا دارای شهروندانی مطالبه‌گر و نمایندگانی  ...

شهر پویا دارای شهروندانی مطالبه‌گر و نمایندگانی ...

شهر پویا دارای شهروندانی مطالبه‌گر و نمایندگانی پاسخگوست/ حوزه عمران، حمل‌ونقل و ترافیک سرآمد دیگر حوزه‎‌های شهرداری

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، مجتبی بهاروند در حاشیه طرح چهارشنبه‌های پاسخگویی، ضمن پاسخگویی 2 ساعته به تماس‌های شهروندان با مرکز 137، اظهارکرد: یکی از ویژگی‌های شهر پویا، برخورداری از شهروندانی مطالبه‌گر و نمایندگانی پاسخگوست.

وی با بیان اینکه پاسخگویی به مردم و بررسی و پایش مسائل و مشکلات آنها طرق مختلفی دارد که یکی از آنها مرکز 137 است، گفت: عمده مشکلات شهروندان که امروز در تماس‌های تلفنی مطرح کردند، مربوط به معابر و آسفالت و روشنایی بود.

بهاروند با اشاره به عضویت خود در کمیته نظارتی شماره 2 و 10، افزود: عمده تماس‌های شهروندان نیز مربوط به همین مناطق بوده که موضوعات مربوطه را به شهرداری منطقه ارجاع می‌دهیم تا مورد بررسی قرار گیرد؛ علاوه‌بر این بازدید میدانی نیز خواهیم داشت تا مشکلات حتی‌الامکان در زمان مناسب پیگیری شود.

عضو شورای شهر مشهد در ادامه تصریح کرد: آسفالت معابر سطح شهر براساس اولویت‌بندی و برنامه زمانی مشخص توسط شهرداری انجام می‌شود که سعی می‌کنیم این فرآیند تسریع یابد و مشکلات شهروندان زودتر برطرف شود.

بهاروند در بخش دیگر صحبت‌های خود به کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر اشاره کرد و گفت: این کمیسیون به لحاظ سازمان‌های تحت پوشش، گسترده‌ترین کمیسیون شوراست؛ برهمین اساس، در حوزه‌های مختلف اعم از حمل‌ونقل عمومی، تقاطع‌ها، آسفالت و جداول و ... سعی کرده‌ایم که بتوان بخش عظیمی از مشکلات را برطرف کرد.

وی همچنین افزود: بسیار خرسندیم که از ابتدای فعالیت شورای پنجم تاکنون، حوزه‌های اجرایی زیرمجموعه کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد هیچگونه توقفی نداشته‌اند؛ به‌عنوان مثال تنها در بخش قطارشهری، هزینه‌های ساخت افزایش 5 برابری داشته‌ایم ولی در مشهد، برخلاف دیگر کلانشهرها، پروژه احداث با قوت درحال اجراست.

عضو شورای شهر مشهد با بیان اینکه حوزه عمران، حمل‌ونقل و ترافیک سرآمد دیگر حوزه‎‌ها بوده است، گفت: بسیار خرسندیم که به اذعان شهروندان، مشهدمقدس به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده و در گوشه گوشه شهر، شاهد پروژه‌های مختلف هستند.

بهاروند افزود: امتیاز دیگر کمیسیون عمران و حمل‎ونقل، توجه به حمل‌ونقل پاک و پیاده‌محور بوده و امروز مشهد به لحاظ مسیرهای دوچرخه و مد حمل‌ونقل پاک سرآمد کلانشهرهای کشور و حتی تهران است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات