۱۱۵۰ مترطول از معابر ناحیه مهدیه جدول‌گذاری شدند

۱۱۵۰ مترطول از معابر ناحیه مهدیه جدول‌گذاری شدند

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین، محمدابراهیم عصارزاده با اشاره به اقدامات انجام شده طی دی ماه سال جاری در ناحیه مهدیه اظهار کرد: ۱۵۰۰ تن پخش و تسطیح آسفالت سرد در معابر ناحیه مهدیه که بافت آنها تکمیل نشده با هدف تسهیل در تردد و جلوگیری از ایجاد گل و لای انجام شده است .

وی بیان کرد: ۲۶۰ مترمربع لکه گیری معابر و ۲۱۰ مترمربع ترمیم ترانشه از دیگر اقدامات انجام شده در این ناحیه در مدت دی ماه به شمار می‌رود .

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین تصریح کرد: در این مدت به منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر و هدایت آب‌های سطحی ۱۱۵۰ مترطول جدول در معابر ناحیه مهدیه نصب و ترمیم شده است .

عصارزاده از ۱۴۰ مترمربع روکش دستی آسفالت در معابر ناحیه مهدیه طی دی ماه امسال خبر داد و گفت: ۵۵ مورد دال بتنی، ۶ مورد U فلزی و ۱۷ مورد پل فلزی طی مدت دی ماه در معابر این ناحیه به منظور سهولت در عبور و مرور نصب شده است .

وی تصریح کرد: ۸۲۰ مراجعه مردمی به شهرداری ناحیه مهدیه ثبت شده که ۳۲۵ مورد به صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بوده است .

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین گفت: بیش از ۱۰۰ مورد از مشکلات ناحیه مهدیه که مربوط به سایر سازمان‌ها بوده، توسط شهرداری شناسایی و پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شده است .

انتهای پیام/ لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات