رسیدگی به بیش از 2 هزار درخواست مردمی سامانه 137

رسیدگی به بیش از 2 هزار درخواست مردمی سامانه 137

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین؛ رحمانی افزود: درخواست های رسیده مورد بازدید و بررسی کارشناسان مربوطه قرار گرفته و اقدام لازم در خصوص آنها انجام شده است.

رحمانی اظهار داشت: از مجموع کل درخواست های رسیده تنها 107 درخواست در دست اقدام قرار دارد و مابقی درخواست ها رسیدگی و پاسخگویی شده است.

سرپرست سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ادامه داد: عمده موضوع مورد درخواست شهروندان در این فصل از سال، هرس و خشکه گیری درختان است که تدابیر لازم در این خصوص در برنامه کاری قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات