رسیدگی به بیش از 2 هزار درخواست مردمی سامانه 137
به گزارش روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین؛ رحمانی افزود: درخواست های رسیده مورد بازدید و بررسی کارشناسان مربوطه قرار گرفته و اقدام لازم در خصوص آنها انجام شده است.
رحمانی اظهار داشت: از مجموع کل درخواست های رسیده تنها 107 درخواست در دست اقدام قرار دارد و مابقی درخواست ها رسیدگی و پاسخگویی شده است.
سرپرست سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ادامه داد: عمده موضوع مورد درخواست شهروندان در این فصل از سال، هرس و خشکه گیری درختان است که تدابیر لازم در این خصوص در برنامه کاری قرار دارد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات