آماده باش کامل سازمان آتش نشانی  در روزهای بارش برف در رشت/ آتش نشانی رشت

آماده باش کامل سازمان آتش نشانی در روزهای بارش برف در رشت/ آتش نشانی رشت

شهرام مومنی رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری رشت از آماده باش آتش نشانان 14 ایستگاه آتش نشانی رشت خبر داد

125 رشت- به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش دما، بارش برف و باران (گاهی شدید) تمامی ناوگان خودرویی این سازمان بهمراه نیرو، بکسل، زنجیر چرخ و تجهیزات اولیه امداد در آماده باش کامل بوده و 22 خودروی عملیاتی بهمراه 47 آتش نشان از اوایل زمان بارش برف تا پایان بارش در مسیرهای معین شده در حال گشت زنی خواهند بود.

وی در ادامه افزود: به منظور خدمات رسانی مطلوب تر نیروهای گشت زنی در شیفت های 3 ساعته سازماندهی شده اند و در زمان استراحت نیروهای سازمان به ایستگاه های آتش نشانی فراخوان می شوند.

مومنی با تاکید بر اینکه نمک و شن برای خودروهای نمکپاش و برف روب تهیه شده ادامه داد: دو اکیپ سیار تعمیرات ماشین های آتش نشانی به همراه تجهیزات یدکی جهت رفع اشکالات و تعمیرات احتمالی در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به ستاد فرماندهی و مرکز کنترل 125 آتش نشانی رشت برای پاسخگویی شبانه روزی به شهروندان با 10 خط تلفن،گفت: در آماده باش فوق افسران ارشد"روسای ایستگاههای 14 گانه" بهمراه نیروهای عملیاتی مستقر و فراخوان شده و نیروهای ستادی نیز آماده باش خواهند بود .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری رشت

    منبع خبر

    شهرداری رشت

    شهرداری رشت یک شهرداری در شهر رشت می باشد

      نظرات