پیشنهاد انتخاب نام بخش های مختلف کارخانه نوآوری مشهد توسط فرهنگستان  ...

پیشنهاد انتخاب نام بخش های مختلف کارخانه نوآوری مشهد توسط فرهنگستان ...

پیشنهاد انتخاب نام بخش های مختلف کارخانه نوآوری مشهد توسط فرهنگستان زبان و ادب فارسی/ تبدیل سازه یک کارخانه قدیمی به فضایی برای همفکری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، غلامعلی حداد عادل در بازدید از کارخانه نوآوری مشهد که با حضور آیدا مهربان معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: از مشاهده این مجموعه بسیار خوشحال شدم مخصوصا از این جهت که سازه یک کارخانه قدیمی به فضایی برای همفکری، ابتکار عمل و تبادل نظر شرکت های نوآفرین و دانش بنیان برای حل مشکلات شهری تبدیل شده است.
وی افرود: این کارخانه در آغاز کار خود قرار دارد و امیدوارم بعد از چند سال این مکان به کانون پر جوش و خروش کار علمی برای حل مشکلات شهری مبدل شود و همه مردم شهر و مسافرانی ک به این شهر مذهبی مراجعه می کنند، آثار آن را مشاهده کنند.
رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی بیان کرد: به شهرداری مشهد بابت این نگاه تبریک می گوییم. همچنین در این بازدید اظهار علاقه شد تا نام های قسمت های مختلف این مجموعه همچون رصد خانه شهری فارسی باشد و بنده پیشنهاد کردم تا احتیاجات خود را در فهرستی به ما منتقل کنند تا همکاران ما در فرهنگستان بررسی کنند.
حوریه جمالی پور

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات