سه ضلع مثلث در رفع بحران شهری نقش دارد

سه ضلع مثلث در رفع بحران شهری نقش دارد

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری ارومیه گفت: بیش از 1000 نیروی مدیریت شهری ارومیه برای انجام عملیات زمستانی در آماده باش کامل قرار دارند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، حامد صفاری با بیان اینکه برای تمام نیروی های خدمات رسان شهرداری تا پایان زمستان، وضعیت نارنجی اعلام  می شود، اظهار کرد:   در حدود 800 نیروی  مدیریت پسماند، نیروهای فضای سبز،  سازمان عمران و آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جهت نظارت و کنترل و انجام عملیات زمستانی در محل های یاد شده استقرار و در آماده باش کامل قرار می گیرند.
وی عنوان کرد:  ماشین آلات شهرداری ارومیه برای انجام عملیات زمستانی درسطح شهر جوابگو بوده و در صورت نیاز نسبت به درخواست ماشین آلات بصورت کرایه اقدام می شود.
به گفته صفاری وجود مشکل آب های سطحی در سطح منطقه دو به هنگام بارش های باران و کوهستانی و شیب دار بودن معابر در سطح مناطق یک و سه در زمان بارش برف باعث بروز مشکلاتی در سطح معابر می شود.
وی با بیان اینکه سه ضلع مثلث شهرداری، مردم و رسانه در بحران و رفع آن نقش اساسی را بر عهده دارند، اظهار کرد:  با مشارکت و وفاق می توان در صورت بروز بحران مشکلات ناشی از آن را رفع کرد.
دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری ارومیه عنوان کرد:  امسال با توجه به کاهش شدید برودت دمای هوا، شاهد یخ زدگی معابر هستیم اگر چه شهرداری عملیات پیشگیری از یخ زدگی معابر را انجام می دهد اما از شهروندان نیز درخواست می شود با احتیاط در سطح شهر با وسایل نقیله خود تردد کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات