میدان دواب  شهر ارومیه انتقال می یابد/ فعالیت میدان دواب جدید با ظرفیت 10 هزار دام سبک و سنگین

میدان دواب شهر ارومیه انتقال می یابد/ فعالیت میدان دواب جدید با ظرفیت 10 هزار دام سبک و سنگین

رییس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری ارومیه گفت: در حال حاضر میدان میوه و تره بار با رعایت کامل  پروتکل های بهداشتی  مشغول خدمت رسانی به شهروندان است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ رسول حاج بیگی  با بیان اینکه روز جمعه میدان میوه و تره‌بار بسته است، اظهار کرد: در این فصل شهروندان می توانند مایحتاج عمومی مورد نیاز خود را همه روزه به غیر از روز جمعه ازساعت 7 صبح تا15  بعد از ظهر از میدان تهیه کنند.
وی با اشاره به میدان دواب، عنوان کرد:  در ماه های اخیر با ابلاغ دامپزشکی استان نسبت به تعطیلی میدان دواب با توجه به شیوع کرونا  اقدام شد اما اکنون این میدان با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال فعالیت است .
حاج بیگی در ادامه با بیان اینکه ساماندهی میدان دواب در زمینی به مساحت 4 هکتار در حال اجرا است ، بیان کرد:  سایبان بندی در قسمت دام سبک و سنگین، ایجاد 500متر آبرو جهت هدایت آبهای سطحی، شن ریزی و زیر سازی محوطه، جدولگذاری  جهت ایجاد بار انداز دام سبک و سنگین و  محوطه سازی دام در سطح میدان انجام شده است .
وی میدان داوب حال حاضر را میدانی موقت برای انجام امورات دام عنوان کرد و گفت: بزودی، این میدان به میدان جدیدی به مساحت 8 هکتار در نزدیکی کشتارگاه صنعتی ارومیه انتقال می یابد .
رییس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری ارومیه افزود: امید است  بتوانیم  با ایجاد میدان دواب جدید محیطی امن، بهداشتی و با امکانات کامل رفاهی برای  دام داران رقم بخورد.
وی خاطر نشان کرد:  میدان دواب جدید به مساحت 8 هکتار با ظرفیت 10 هزار دام سبک و سنگین بصورت سرمایه گذاری آغاز به فعالیت خواهد کرد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات