عملیات اجرایی ۳ تقاطع غیرهمسطح به‌زودی در شیراز آغاز می‌شود

عملیات اجرایی ۳ تقاطع غیرهمسطح به‌زودی در شیراز آغاز می‌شود


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، اسماعیل صالحی از اجرای چند تقاطع غیرهمسطح در چارچوب مطالعات جامع حمل و نقل و مصوباتی که پروسه کارشناسی آنها انجام شده به عنوان ضرورت‌های ترافیکی و اصلاح الگوهای عبور و مرور در سطح این کلانشهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز ادامه داد: در راستای تداوم طرح‌های عمرانی بزرگ و تکمیل رینگ‌های شهری چند پروژه از جمله دو تقاطع در انتهای بلوار آفرینش و یک تقاطع بزرگ در ۵۵ متری حسینی‌الهاشمی اجرایی خواهد شد.
او ادامه داد: همچنین در ادامه پروژه کوهسار مهدی که به نام شهید سپهید سلیمانی تغییر نام داده شد، تقاطع جام جم در مجاورت صدا و سیما کلنگ زنی خواهد شد.یک تقاطع هم در وسط بلوار جمهوری احداث خواهد شد که به صورت رینگ به هم متصل خواهند شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز عنوان کرد: یک تقاطع دیگر به نام تقاطع نیایش به زودی در دستور اجرا قرار می‌گیرد. کنار گذر نیایش نیز در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.
صالحی خاطرنشان کرد: یک تقاطع در بلوار خلیج فارس و حد فاصل بلوار ولایت نیز در دستور اجرا قرار خواهد گرفت.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز همچنین گفت: شاهد بهره برداری از پروژه‌های عمرانی بسیار خوبی در سطح شهر هستیم و حرکت عمرانی شهرداری شیراز، حرکت قابل قبول و مورد اقبال عمومی است.
صالحی به نهضت آسفالت در شیراز اشاره و با بیان اینکه سال ۹۹ جزو نادرترین سال‌ها برای شهرداری در آسفالت معابر بوده است، افزود: ابتدا ضرورت تراش و ترمیم، روکش آسفالت و بهسازی تمام خیابان‌ها، میادین اصلی، شبکه‌های شریانی درجه ۲ و فرعی‌ها مورد کارشناسی قرار گرفت و ظرف مدت چهار ماه با به کارگیری ۳۴ پیمانکار، بیش از سه میلیون متر آسفالت در سطح شهر پخش شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات