کاهش تردد هنگام بارش برف، باعث تسریع پاکسازی معابر شد/ حضور میدانی کلیه نیروهای خدمات شهری در مواقع  ...

کاهش تردد هنگام بارش برف، باعث تسریع پاکسازی معابر شد/ حضور میدانی کلیه نیروهای خدمات شهری در مواقع ...

به گزارش شهریار، محمدرضا قربانیان تبریزی با اشاره تلاش های نیروها و فعالیت تمامی تجهیزات، ماشین آلات و اکیپ های زمستانی مناطق دهگانه شهرداری تبریز در زمان بارش برف اظهار داشت: از ساعات اولیه بارش برف، اکیپ های زمستانی معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز با تمام امکانات و تجهیزات با استقرار در معابر شهر اقدام به یخ زدایی، برف روبی و بازگشایی معابر شهر کردند.

وی با اشاره به محلول پاشی و برف روبی معابر توسط اکیپ های زمستانی  افزود: با توجه به همراهی شهروندان در کاهش تردد های غیر ضروری در موقع بارش برف و  حضور تمامی نیروهای خدمات شهری، مشکل و گره خاصی در عبور و مرور در داخل شهر بوجود نیامد.

قربانیان با توصیه اکید به شهروندان جهت عدم تردد غیرضروری در معابر شهر در مواقع بارش برف، اظهار داشت: عدم حضور وسایط نقلیه و کاهش تردد در معابر شهر باعث خواهد شد تا خدمت رسانی نیروهای خدمات شهری و بازگشایی معابر در سریع ترین زمان ممکن صورت گیرد و علاوه بر آن شاهد تصادفات ناشی از بارش برف و لغزندگی نیز نباشیم.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز در پایان سخنانش اظهار داشت: رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان و استفاده از لاستیک مناسب برای وسایط نقلیه در مواقع برف و یخ بندان قطعا مانع از ایجاد مشکلات احتمالی خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات