ایستگاه‌های اتوبوس شهری ارومیه ساماندهی شده است

ایستگاه‌های اتوبوس شهری ارومیه ساماندهی شده است

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: از سال گذشته تاکنون تمامی ایستگاه‌‌های اتوبوس در مسیرهای اصلی سطح شهر ارومیه بازسازی شده‌ است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ مهدی مژدهی‌فر با اشاره به  ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس در سطح شهر ارومیه ، اظهار کرد: سال گذشته تمامی ایستگاه‌های اتوبوس شهری در سطح شهر ارومیه، در جهت ایده‌ال سازی به صورت یکنواخت رنگ آمیزی شد.
وی افزود: از ابتدای سال 99 تمامی ایستگاه‌های اتوبوس مسیرهای اصلی از جمله عطایی، امام، امینی و کاشانی بازسازی شده و صندلی‌های آنان تعویض شده‌اند.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه در ادامه با اشاره به الکترونیکی کردن کرایه‌های تاکسی‌های سطح شهری، عنوان کرد: در این مورد تمامی مراحل مقدماتی به اتمام رسیده است و این طرح مورد تایید سازمان فناوری بوده است.
و ی افزود:  با تحویل نمونه کارها و سیستم‌هایی که در اختیار روسای سازمان فناوری، سرمایه‌گذاری و سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه قرار گرفت، از سوی ارگان‌های نام برده شده مورد تایید قرار گرفت و با تامین منابع مالی از سوی سازمان سرمایه گذاری، مراحل اجرایی آن شروع می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات