زیباسازی و بازپیرایی کال طرق با اعتبار ۳۰میلیارد تومانی / لزوم اطلاع  ...

زیباسازی و بازپیرایی کال طرق با اعتبار ۳۰میلیارد تومانی / لزوم اطلاع ...

زیباسازی و بازپیرایی کال طرق با اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی / لزوم اطلاع رسانی قوانین شهرسازی به شهروندان جهت کاهش تخلفات ساختمانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید علی حسین پور در حاشیه نهضت پاسخگویی مستقیم به درخواست های مردمی ۱۳۷، اظهار داشت: پرتکرارترین درخواست شهروندان از شهرداری منطقه ۶ در تماس با ۱۳۷، نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز بوده است، از این جهت که منطقه ۶ دارای بافت ریزدانه بوده و بخش زیادی از مساحت آن را بافت فرسوده تشکیل می دهد، لذا شاهد عدم رعایت ضوابط شهرسازی از سوی برخی از شهروندان هستیم.
وی افزود: برای کاهش تخلفات ساختمانی لازم است قوانین شهرسازی و ضوابط این حوزه به درستی به شهروندان اطلاع رسانی شده و با کمک حوزه فرهنگی، در این موضوع فرهنگسازی صورت گیرد تا با طی این فرآیند در کنار وجود اکیپ های نظارت بر ساخت و سازها، شاهد کاهش بیش از پیش تخلفات ساختمانی باشیم.
آسفالت معابر منطقه ۶ بعد از اجرای طرح اگو
حسین پور با اشاره به اینکه بسیاری از معابر منطقه ۶ مشهد فاقد طرح جمع آوری فاضلاب است، ادامه داد: به همین علت، با وجود درخواست های به حق شهروندان برای روکش و یا مرمت آسفالت این معابر، تا زمان اجرای طرح اگو، نمی توانیم معابر مورد نظر را آسفالت کنیم.
وی اما این نکته را هم یادآور شد که با مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد، همه معابر خاکی مصوب منطقه که مشکل طرح اگو نداشته باشند، آسفالت می شود و معابر خارج از طرح نیز که ۵۰ درصد از بافت آنها شکل گرفته باشد، تحت پوشش آسفالت قرار می گیرد.
آغاز احداث پارک بانوان نصرت با اعتبار ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی
سرپرست شهرداری منطقه ۶ مشهد گفت: در حوزه فضای سبز نیز، پروژه های متعددی در حال اجرا است که با بهره برداری از این پروژه ها، سرانه ۷.۲۵ متر مربعی فضای سبز این منطقه حدود ۲ و نیم تا ۳ متر مربع افزایش خواهد یافت.
حسین پور افزود: یکی از این پروژه ها، پارک بانوان نصرت با مساحت حدود ۷ هزار متر مربعی است که از چند روز گذشته احداث آن با اعتبار ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی آغاز شده است و تا یک سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
افزایش ۳ متر مربعی سرانه فضای سبز منطقه ۶ با احداث چند پارک جدید
وی ادامه داد: پروژه زیباسازی، بهسازی و بازپیرایی کال طرق نیز که معضلات اجتماعی و زیست محیطی داشت با اعتبار حدود ۳۰ میلیارد تومان انجام می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات