ضدعفونی ناوگان های اتوبوسرانی به صورت مستمر

ضدعفونی ناوگان های اتوبوسرانی به صورت مستمر

ضدعفونی ناوگان های اتوبوسرانی به صورت مستمر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سعید حسینقلی زاده مقدم با بیان این مطلب، اظهار کرد: روزانه حداقل پنج بار عملیات ضدعفونی ناوگان شامل سطوح دارای تماس مشترک از جمله درها، دستگیره‌ها، صندلی‌ها، دیواره ‌ها، میله ها و... بر اساس پروتکل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود و ضدعفونی ایستگاه ‌ها نیز به روال گذشته درحال انجام است.
وی افزود: محصور سازی فضای ناوگان جهت افزایش ایمنی اتوبوسرانان و مینی بوسرانان انجام شده و همه روزه اقلام بهداشتی مورد نیاز بین همکاران توزیع می شود.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد مشهد ادامه داد: همکاران قبل از شروع به کار، غربالگری سلامت می شوند و در صورت مشاهده علائم مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی معرفی می شوند.
حسینقلی زاده مقدم ضمن درخواست از مسافران برای استفاده از ماسک، گفت: هم اکنون در ناوگان، ایستگاه ها و پایانه ها اطلاع رسانی پیرامون فاصله گذاری اجتماعی انجام شده است. همچنین همراه با تشدید محدودیت‌ ها، آگاهی شهروندان نسبت به خطرات ویروس کرونا افزایش یافته است و با توجه به الزامی بودن استفاده از ماسک در استفاده از خدمات سازمان از شهروندان تقاضا داریم بیش از پیش پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات