صدور ۱۷۷ پروانه شهرسازی در شهرداری منطقه ۷ تبریز

صدور ۱۷۷ پروانه شهرسازی در شهرداری منطقه ۷ تبریز

به گزارش شهریار، محمد علی سلیمی به اقدامات صورت گرفته در امور شهرسازی طی مدت مذکور شاره کرد وگفت: علی رغم مشکلات اقتصادی که شیوع کرونا به جامعه و شهرداری ها تحمیل کرده است، شهرداری این منطقه از تبریز توانست اقدامات خوب و قابل قبولی را در حوزه های مختلف از جمله شهرسازی انجام دهد.

وی به اقدامات صورت گرفته در حوزه شهرسازی طی ۱۰ ماه سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: طی این مدت پایانکارهای صادره ۹۱ پرونده، ۲۹۳ گواهی حفاری آب و برق و ۱۱۵ پرونده عدم خلافی توسط مهندسان شهرداری منطقه بررسی و صادر شده است.

سلیمی در بخش دیگری از سخنان خود از میزان پاسخگویی مدیران حوزه شهرسازی شهرداری منطقه هفت گفت و افزود: توجه به مطالبات و درخواست های شهروندان جزو اولویت های کاری مدیران در این منطقه بوده و همواره بر پاسخگویی به نیازهای و مطالبات شهروندان تاکید می شود و همواره سعی بر آن بوده در کوتاه ترین زمان ممکن پرونده ها در مسیر درست خود به نتیجه برسند.

شهردار منطقه با بیان اینکه صدور جوابیه استعلام ها مسیری برای پاسخگویی به دغدغه های شهروندان در حوزه شهری بوده، گفت: طی مدت مذکور تعداد ۴ هزار و ۱۵۵ گواهی جوابیه استعلام صادر شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات