24120 بار سامانه 137 شهرداري اروميه به صدا درآمد

24120 بار سامانه 137 شهرداري اروميه به صدا درآمد

مدیر سامانه 137 شهرداری ارومیه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 24120  بار سامانه 137 شهرداري اروميه به صدا درآمد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ احسان مهدی پور با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ،  24120 بار سامانه 137 شهرداري اروميه به صدا درآمد، بیان کرد:  از این تعداد موارد گزارش دريافتي، 75 درصد آنها تحقق یافته است .
به گفته وی طی سه ماهه پاییز سال جاری نیز تعداد  6597 تماس در سامانه 137 شهرداری ثبت شده است که طی این مدت 80 درصد درخواست ها از شهرداری تحقق یافته است.
مهدی پور با بیان این که ميانگين روزانه تماس با سامانه 137  بين 50تا20٠  تماس است،  عنوان کرد:  تماس تلفنی از سوی شهروندان از ابتدای سال جاری تاکنون موضوعاتی چون سد معبر،  آسفالت و لكه گيري بوده است.
وی با اشاره به فصل زمستان و بارش ها درسطح شهر، عنوان کرد:  88/6 درصد از تماس ها با سامانه 137 شهرداری اختصاص به بارش ها دارد و طی این مدت 1366 تماس جهت برف روبی معابر و 280 تماس در خصوص آب گرفتگی معابر گزارش شده است .
مدیر سامانه 137 شهرداری ارومیه با اعلام اینکه سامانه مدیریت شهری 137 ارومیه به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی شهروندان در موارد مرتبط با شهرداری است،  گفت:  شعار سامانه  137 شهرداری ارومیه پاسخگوي هميشه بيدار است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات