تمدید یک هفته‌ای مهلت ارائه برنامه توسط نامزدهای کرسی شهرداری ارومیه

تمدید یک هفته‌ای مهلت ارائه برنامه توسط نامزدهای کرسی شهرداری ارومیه

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: طبق تصمیمی که در صحن شوار گرفته شد، مهلت ارائه برنامه و اعلام نامزدی برای تصاحب پست شهرداری ارومیه تا 12 بهمن ماه جاری تمدید شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ حسین پناهی اظهار کرد: بر اساس فراخوان اولیه داده شده، مقرر بود اعلام نلامزدی و ارائه برنامه تا هفتم بهمن ماه باشد که به دلیل کمبود وقت تصمیم گرفته شد این مهلت یک هفته دیگر نیز تمدید شود.
وی ادامه داد: تاکنون تعدادی از داخل مجموعه شهرداری و حتی نفرات از شورای اسلامی ارومیه و چند نفر از بیرون مجموعه شهرداری برای شهردار شدن اعلام آمادگی کردند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه، گفت: بعد از ارائه برنامه توسط این نفرات و بررسی شرایط موجود از افراد حائز شرایط برای بررسی بیشتر دعوت می‌شود.
پناهی اظهار کرد: محدودیت زمانی از جهت قانونی برای انتخاب شهردار وجود ندارد زیرا سرپرست شهرداری ارومیه به امورات رسیدگی می کند.

وی تاکید کرد:باید به این مساله توجه کرد که هر قدر زمان انتخاب شهردار طولانی شود انگیزه نفرات برای شهردار شدن کم می شود و همچنین اعضای شوار نیز نباید برای انتخاب شهردار با عجله کاری را انجام دهند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه، گفت: باید با رعایت تمام جوانب و اعمال ملاحضات موجود، شهرداری با ظرفیت برای مدیریت شهری انتخاب شود

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات