جشنواره بزرگ جایزه فیروزه ویژه کارآفرینان کالاهای فرهنگی

جشنواره بزرگ جایزه فیروزه ویژه کارآفرینان کالاهای فرهنگی

جشنواره بزرگ جایزه فیروزه ویژه کارآفرینان کالاهای فرهنگی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، صدرا یوسفی ضمن اشاره به اقدامات حمایتی این سازمان از فعالان عرصه فرهنگ و هنر، بیان کرد: باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله) نسبت به جهش تولید و معضل کرونا که از سال گذشته تاثیرات زیادی را در حوزه‌ های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برجای گذاشته، برگزاری این جایزه هم مرتبط با شعار سال و حمایت از کالای ایرانی بوده و هم محرکی برای عبور از شرایط کنونی محسوب می‌ شود.
وی افزود: حمایت از نوآوری‌ ها و توجه به محصولات داخلی، معرفی ظرفیت ‌های تولیدکنندگان محصولات فرهنگی و فراهم سازی زمینه ایجاد اشتغال برای تولیدکنندگان داخلی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است و سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری همگام با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در اجرای آن مشارکت می‌ کند.
معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با اشاره به چهار بخش گنجانده شده در جشنواره جایزه بزرگ فیروزه، تاکید کرد: بخش اول شامل تولیدات و کالاهای نوشت افزار و لوازم التحریر، بخش دوم تولیدات و کالاهای هدیه فرهنگی، بخش سوم به موضوع کتاب سیره رضوی و خراسان‌ شناسی و بخش چهارم به هنرهای تجسمی اختصاص دارد.
یوسفی تصریح کرد: فراخوان این جشنواره از تاریخ دهم دی ‌ماه اطلاع رسانی شده و تا تاریخ ۲۰ بهمن ماه فرصت برای شرکت در این مسابقه وجود دارد. همچنین داوری آثار ارسال شده به دبیرخانه از ۲۰ بهمن ماه آغاز می ‌شود و در اسفند ماه افراد منتخب در این جشنواره اعلام می ‌شوند.
گفتنی است به نفرات اول هر چهار بخش جشنواره جایزه فیروزه ۶۰ میلیون ریال، نفرات دوم ۵۰ میلیون ریال و نفرات سوم ۴۰ میلیون ریال اهدا می‌ شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات