پیام سرپرست شهرداری ساری به مناسبت شهادت شهید امنیت، مصطفی نوروزی

پیام سرپرست شهرداری ساری به مناسبت شهادت شهید امنیت، مصطفی نوروزی

بسم رب الشهداء و الصدیقین

دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند؛ وگرنه در هنگام راحت و فراغت و صلح، چه بسیارند اهل دین!

سید شهیدان اهل قلم، مرتضی آوینی

مرگ تقدیری است از سوی خداوند عالم که بر قامت هر جنبنده ای پوشانده می شود و انسان نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ چه گوارا آن که تقدیر مرگ از نوع "شهادت" باشد.

پرکشیدن آلاله ای دیگر از باغ جهاد و ایثار، شهید امنیت مصطفی نوروزی، بار دیگر تلنگری بر جسم ها و فکرهای خسته ای شد که گمان می کردند درب بوستان شهادت بسته شده است.

او که همواره دلخواهش شهادت بود و دعای شهادت ورد زبانش بود، سرانجام بال به سوی آسمان گشود و در جوار همنفسان زهرایی‌اش آرام گرفت.

مصطفی، مسیر شهادت و وصال الی المطلوب را قدم به قدم طی کرد و حقیقتاً دین مداری و حفظ عقاید و باورها در این شرایط بسیار سخت تر خواهد بود؛ همانگونه که سید شهیدان اهل قلم گفته است که: "دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند..."

هر چند امروز مصطفی نوروزی ها، سعید کمالی ها، محمود رادمهرها، سید جواد اسدی ها و دیگر لاله های باغ پرشور ایثار حسینی و وفاداری ابالفضلی  در میان ما نیستند؛ اما همسنگران آنان و ایثارگرانی در این شهر نفس می کشند که وجودشان ضامن سلامت و امنیت مردم است.

و کلام آخر را نیز با استعانت از قلم شهید گرانقدر سید مرتضی آوینی به آستان این شهید گرانقدر تقدیم می کنم که: "شهدا، شاهد بر باطن و حقیقت عالمند؛ و هم آنانند که به دیگران حیات می بخشند."

اینجانب این ضایعه را به محضر حضرت ولیعصر (عج) ، مقام معظم رهبری (مدّظله‌العالی) ، مردم شهیدپرور ساری و خصوصاً خانواده گرانقدر نوروزی تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال آرزوی علوّ درجات برای این شهید عزیز و صبر و اجر بازماندگان مسئلت می نمایم.

حمیدرضا مرادی

سرپرست شهرداری ساری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات