عیدی پایان سال کارکنان شهرداری قزوین بر اساس مصوبه هیئت دولت در روزهای آینده پرداخت می‌شود

عیدی پایان سال کارکنان شهرداری قزوین بر اساس مصوبه هیئت دولت در روزهای آینده پرداخت می‌شود

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین با اظهار تأسف از انتشار شایعاتی در شبکه‌های اجتماعی مبنی‌بر ناتوانی شهرداری قزوین در پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان خود، ضمن تکذیب این شایعه، توضیح داد: این موضوع از اساس نادرست بوده و از سوی افراد ناآگاه تولید و انتشار یافته است. عیدی هفته اول اسفندماه برای همه کارکنان اعم از کارمند، کارگر، مدت معین و شرکتی در هفته اول اسفندماه پرداخت خواهد شد و کارکنان هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشند.

منتظری با اشاره به اینکه پرداخت دومرحله‌ای حقوق و دستمزد کارکنان در چارچوب رویه جاری با هدف مساعدت برای جبران مشکلات معیشتی کارکنان تا قبل از اتمام ماه سال جاری کارسازی شده، افزود: این اقدام با هدف کاهش دغدغه معیشتی، سلامت کار و درنتیجه ایجاد انگیزه لازم در کارکنان شهرداری صورت پذیرفته است. در ضمن عیدی پایان سال کارکنان شهرداری قزوین نیز بر اساس مصوبه هیئت دولت طی روزهای آینده پرداخت می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری قزوین با همراهی و همدلی و اعتماد شهروندان تاکنون توانسته است نزدیک به 90درصد از درآمدهای عمومی پیش‌بینی‌شده در بودجه سال 1399 خود را محقق کند، یادآور شد: باوجود مشکلات اقتصادی در کنار تحریم‌های ظالمانه دشمنان، شهرداری قزوین مطابق با سیاست‌های اعضای محترم شورای اسلامی شهر و مصوبات این شورا در سال 1399 پروژه‌های مستمر و در دست اقدام و جدید عمرانی خود را بدون‌کم‌وکاست و با پیشرفت قابل‌توجهی به سرانجام رسانده است. این در حالی است که از آغاز به‌کار شورای پنجم تاکنون، با عنایت ویژه شهردار قزوین، پرداخت به‌موقع حقوق کارکنان، تمامی عوامل اجرایی، خدماتی و پیمانکاران عمرانی در اولویت قرار داشته است.

منتظری تصریح کرد: شهرداری قزوین با یاری خداوند متعال و به‌پشتوانه حمایت‌های شهروندان فهیم قزوینی و با درنظرگرفتن دارایی‌های سرمایه‌ای خود تاکنون دغدغه‌ای در تأمین منابع پرداخت‌های مالی نداشته و بر اساس برنامه‌ریزی‌های دقیق بودجه‌ای منطبق بر برنامه پنج‌ساله راهبردی- عملیاتی خود از این پس نیز خللی در انجام امور مربوطه نخواهد داشت.

این مقام مسئول در شهرداری موفقیت‌های حاصله را مدیون مردم فرهیخته و صبور قزوین، به‌عنوان حامیان و پشتیبانان اصلی مجموعه مدیریت شهری دانست و تأکید کرد: سرمایه بزرگی همچون شهروندان فهیم قزوینی در کنار همراهی و همکاری مدیران ارشد استان و اعضای محترم شورای اسلامی شهر، انگیزه و اراده کارکنان خدوم شهرداری قزوین را در خدمت‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مردم و تحقق شعار "قزوین در افق 1400 شهری است: بانشاط، انسان‌محور، با مدیریتی علمی و پاسخ‌گو و شهروندانی مسئولیت‌پذیر" دوچندان کرده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین در ادامه با بیان اینکه «پیش از این نیروهای خدماتی با فاصله چندماهه حقوق خود را دریافت می‌کردند»، توضیح داد: امروز می‌بینیم که نیروهای خدماتی شهر نیز هم‌زمان با کارکنان شهرداری حقوق می‌گیرند و این به این معناست که کرامت همه کارمندان فارق از کاری که می‌کنند برای ما در اولویت است و همه کارکنان به یک‌چشم دیده می‌شوند. نگاه ما نگاه عزت مداری است. این پرداخت دوبخشی حقوق به‌هیچ‌عنوان به این معنا نیست که ما می‌خواهیم بخش مزایای همکاران را کمرنگ کنیم بلکه تمام هدف ما ترمیم کسری‌های میان هرماه است.

منتظری در پایان با اشاره به این‌که «در این میان حتی تبدیل وضعیت کارکنان را نیز در دستور کار‌ خود داریم»، خاطرنشان کرد: اجرای طرح طبقه‌بندی کارکنان دارای قرارداد کارگری در شهرداری قزوین ازجمله اقداماتی بود که موجب افزایش حقوق دریافتی و ایجاد انگیزه در کارکنان مجموعه مدیریت شهری شد؛ در اثبات این مدعا همچنین می‌توانیم به افزایش 120 درصدی بودجه رفاهی کارکنان و نحوه پرداخت بیمه درمانی که بدون سقف و با پرداخت 100 درصدی صورت می‌گیرد اشاره داشته باشیم با این نگاه اگر فردی مدعی شود که در پی تضعیف حقوق کارکنان بوده‌ایم به‌حق جفا به شهردار و شورای شهری شده است که در این 4 سال تمام توان خود را برای رفاه همه کارمندان گذاشته‌اند.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات