آغاز عملیات اجرایی پارک ایرانی صفرآباد توسط شهرداری ساری

آغاز عملیات اجرایی پارک ایرانی صفرآباد توسط شهرداری ساری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، عملیات اجرایی پارک ایرانی صفرآباد ساری به مساحت ۷ هکتار و با استفاده از ظرفیت های درون سازمانی و اعتبارات شهرداری ساری صبح امروز با حضور حسین زادگان استاندار مازندران، مرادی سرپرست شهرداری ساری و جمعی از مدیران استانداری و شهرداری مرکز استان آغاز شد.

حسین زادگان استاندار مازندران در بازدید از این پروژه مهم شهرداری ساری که در راستای رفاه حال شهروندان و با رویکرد گردشگری در حال اجراست گفت: ارائه و بهره برداری از پروژه هایی همچون پارک ایرانی صفرآباد موجب توسعه اقتصاد گردشگری می شود.

وی افزود: لازم است شهرداری ساری با استفاده از پتانسیل و ظرفیت های موجود در مجموعه مدیریت این پروژه را در بازه زمانی مشخص مورد بهره برداری قرار دهد.

حمیدرضا مرادی سرپرست شهرداری ساری نیز در این بازدید با اشاره به اهمیت معرفی ساری بعنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در سال 2022 گفت: اجرای طرح پارک ایرانی صفرآباد در شهر ساری با هدف رفاه حال شهروندان ساروی و نیز استفاده از ظرفیت گردشگری شهر ساری از امروز آغاز شده است و با جدیت آن را پیگیری خواهم نمود.

گفتنی است، پیش از این نیز سرپرست شهرداری ساری در جلسه شورای معاونان اعلام کرده بود که عملیات اجرایی چند پروژه شهری در اسفندماه سال جاری آغاز خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات